Gå til innhold

Snart over for denne gang...

Anbefalte innlegg

Ja, vi kan strø om oss med tall når det gjelder graviditet, er nå 3 + 6, i mårra kunne jeg vært 4 uker på vei, men det er et stort men her...

Kjenner at jeg ikke er gravid og tanta kommer nok rasende i morgen, da er det tilbake til start igjen med bare begynnelsen på uke 1.

Shit og at man aldri skal treffe mål. Så er det bare å g åinn i en ny pp etter de obligatoriske to til tre deppedagene.

Er vel for erfaren i dette med graviditeter til å tro at jeg kan være gravid dene pp. Selv om jeg ikke kjenner etter symptomer( latterlig av meg å si, jeg gjør det hele tiden), så vet jeg jo at jeg ikke har hatt klaff. Har vært gravid 5 ganger og symptomer før ikm hver gang, om så bare et par dager før med ømme pupper. Måtte ønske at jeg denne gang alikevel tester pos og opplever en annen type graviditet enn de andre gangene. Slike tanker er med på å holde motet oppe hos oss alle tror nå jeg..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8111610-snart-over-for-denne-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Agne-

hm, ja, kjenner meg godt igjen i det der, ja..

Vil liksom ikke fokusere for mye på symptomer og tegn, men går og kjenner etter hele tida likevel...

Jeg ville ikke gitt opp håpet før TR innfant seg- har jo hørt masse eksempler på at noen plutselig får en graviditet helt ulik de andre, så det kan jo hende! xxxxxxxxxxxxx for deg!

Håper virkelig du er heldig denne måneden, Agne- lykke til!!

Rart det der. Dei to gongene eg har vore gravid, var eg ikkje i tvil om at eg var det. Men vi er vel alle flinke til å lure oss sjølve. EG er allreie tilbake på start - tanta kom til rett tid måndag, kjempevondt i går, men nå er vel det verste over. Så da er det til igjen...

Eg håper for deg!

Klem frå

Kjenner meg igjen, ja.... Vi tror jo vi vet alt og kjenner kroppen ut og inn, men likevel er der en liten nagende luring som sitter i hodet og lager spørsmål og lar oss tvile på oss selv...

Forbaska tantekjerring!

Men du har ikke sagt noe i dag, har hun ikke dukket opp kanskje...? Kan det være at du skulle overraskes denne måneden når du ikke trodde det var mulig?

Jeg krysser fingrer og bein i tilfellet! =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...