Gå til innhold

24 dager og kun bæsjebleier

Anbefalte innlegg

Jeg skifter 10-20 bleier i døgnet og har aldri hatt en bæsjefri bleie. Enkelte bleieskift går det 5 bleier før han holder seg lenge nok til at vi får gått ut av badet. Spiller ingen rolle om det er 30 minutter eller 2 timer etter siste bleieskift, det er alltid noe der. Flere med produktive barn her?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8111288-24-dager-og-kun-b%C3%A6sjebleier/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vår gutt er ca lik din gutt. Litt mindre produktiv, men dog. Dersom bæsjebleien ikke er full, er det iallefall noe bæsj der. Noen ganger renner det bare ut når vi har tatt av bleien. Her går det både ekstra bleier og mye håndduker pr. skift. he he. ca 2-3 bare tissebleier i døgnet.

Mye det samme her og ja :) Det typiske er at hun driter på vei ut av badet, med rein bleie på... jaja. Det går seg vel til. Husker med første jenta at det tok flere dager mellom dritbleiene en periode (bare mm hun også). Jeg spurte hs om råd, og fikk det morsomme svaret: "neeeida ikke vær nervøs, det er like normalt med 10 bæsjebleier om dagen som en i uka".

Samme her! Og i dag tidlig tok det av, jeg hadde akkurat vaska henne og var klar til å ta på ny bleie da spruten stod. Ble spraylakkert på hele morgenkåpa pluss tre herlige flekker midt i ansiktet!! Kan jo ikke annet enn å le..:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...