Gå til innhold

melk i brystene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Er i uke 20 og det har begynt å lekke melk (noe gule greier) utav puppene mine. Er dette normal da? Er jo tross alt enda 20 uker til lillegutt kommer...! Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det er normalt..det er ikke melk for den skikkelige melken kommer ikke før ca 2 dager etter fødselen, men det er normalt hvertfall...hadde det når jeg gikk gravid sist.

Skrevet

hallo du. dette er helt normalt. ikke alle opplever det, men de aller fleste. er individuellt når i svangerskapet man opplever dette. jeg tok opp dette med jordmor for jeg gikk råmelk med en gang jeg ble gravid nesten. Hun sa det var ett godt tegn, for kroppen gjør seg klar til å ta imot det nye mennesket og er klar for det.

Så bare nyt det, og ikke se på det som ett problem. Anskaff deg ammeinnlegg om dette blir nødvendig. Ellers kan vi jo trøste oss med att melk blir det mer av...hihi----

KOS:)

Skrevet

jeg fikk råmelk i uke 16 denne gangen, men lekker heldigvis ikke! Den skikkelige melka kom ikke før 3 dager etter fødsel hos meg sist...

Skrevet

samme her!!!

fikk i uke 16

dette er min første!!!

Skrevet

Har fått nå jeg også, på lørdag, da var jeg 19+0, nå føler jeg de lekker hele tiden, selv om de helt sikkert ikke gjør det :P

Skrevet

Jeg har også fått dette (er i uke 23), er blank væske som kommer ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...