Gå til innhold

Til dere fra Hamar- området!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hallo alle sammen. Hvor gamle er dere, og hvor bor dere( sånn litt mer spesifikk)? jeg bor nærmere gaupen, om noen vet hvor det er. Hvor skal dere føde, og når er terminen???

Hyggelig å bli kjent:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

bor ti min sør for hamar, hehe..

har termin den 7 mia, og skal føde på elverum...

er 19 år gammel, nyinnflyttet og kjenner ikke en eneste person(bortsett fra gubben og en kamerat av han) på hedmarken :P

hehe..

det var litt om meg hvertfall :P

Skrevet

Hei!

Jeg er 31 år og bor i Hamar. Er gift og har en sønn på 3 år. Har termin med andremann 2.juli og skal føde på Elverum (hvis alt går etter planen, da.........)

Skrevet

Hei! Jeg har akkurat flyttet hit til Hamar fra Oslo. Er 24 år gammel og har samboer. Har termin 4 juli, og skal føde på Elverum.

Skrevet

Hei! Jeg er 31 år og kommer fra Hamar. Har ikke bodd her på 10 år men flytta tilbake for 1 år siden. Har samboer og terminen er 8 august. Skal også føde på Elverum.

Skrevet

Hei! Jeg er 22 år, bor i Stange kommune. Venter mitt første barn i juli, terminen er 22. Skal på min første ultralyd den 20.feb, så mulig det blir en annen termin da, men det tar vi da den tid kommer. Vet forresten godt hvoir Gaupen er, har noen venninner som bor der faktisk :) Gøy at det er andre fra Hamar-området her :)

Skrevet

Skal forresten føde på Elverum sykehus.. Glemte å skrive det... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...