Gå til innhold

Bekkenplager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. sliter med bekkenet mitt om dagen... Eller jeg er ikke sikker på om det er begynnelse på bekkenløsning eller skiveutglidning. Er ikke veldige smerter..bare når jeg har brå bevegelser, eller sittet i en stilling lenge. Blir liksom stiv. Og om natta er det absolutt værst. Beina er så tunge og vonde, og kjenner smerter helt fra rompa og ned i stortåa... Men jeg kan vaske gulvet og driv på om dagen uten att det gjør vondt..men problemene kommer om kvelden og om natta. Måtte til å sykmelde meg i dag, pga søvnløshet om natta. Tror dere dette er begynnelsen på bekkenløsning? Får akupunktur av jordmor x 1 pr uke, og dette virker bra syntes jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det samme som jeg har... Et slit å gå i jobb nå, for jeg sover jo nesten ikke om nettene lenger! Ser jo ut som et vrak! Haha! Jeg og føler meg ganske bra om dagen og så tar jeg helt av og tror jeg er supermann! Så får jeg det dobbelt tilbake om kvelden da.... Har begynt hos fysio og håper dette hjelper. Lykke til!

Skrevet

ja, spørs iallfall om det er begynnelsen på noe ja.... Så er greit å kutt ut litt før det blir noe. Skal også vurdere fysio!!! Ser ut som ett skikkelig vrak om dagen jeg å. Og i dag tidlig ble jeg forbanna etter to søvnløse netter, så da ringte jeg legen. har gått som ett vrak lenge. Men jeg føller meg jo ikke syke eller liksom.... Men har sikkert godt av å slappe av hjemme noen uker. Kanksje jeg kan begynne igjen. Jobber som spl og er temmelig hardt. Er du sykmeldt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...