Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Da var el over for denne gangen, tror jeg, men vi legger kanskje inn et ekstra skudd i kveld, det kan jo ikke skade.. På lørdag går turen til Afrika i åtte dager. Det blir jobb, jobb og atter jobb i en knalltøff uke, men håper på å få sneket til meg liiiitt sol ved bassengkanten :-) Min IKM er ca fredag den 16 - og det å jakte på symptomer der nede blir håpløst. Kroppen blir mer enn nok i ulage av all reising og jobbing i et fremmed land (har vært på tilsvarende turer mange ganger tidligere, så det vet jeg..) Pakker med meg bind og tamponger, men håper tanta befinner seg på et annet kontinent (!) Ikke det at hun skal vente på meg her hjemme heller da... Tanta bør være på en annen planet faktisk! Jeg er på nett der sør også - mulig jeg logger på innimellom og avlegger rapport (hvis tid!). Dere andre må ha lykke til med el, symptomjakt og ikm i mellomtiden :-)
*BLÅFUGL* Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Yes- kanskje det blir løsningen, Nille- å stikke av fra hele tanta !!! Så får vi håpe at hun ikke finner veien, men havner i Australia- og der kan hun bare bli, også for min del... Du får i alle fall noen annet å tenke på fram til IKM, så går den tiden raskere ! Her i gården er IKM mellom 15-17.februar- så vi ligger visst ganske likt an. Krysser fingrene for oss ! Ønsker deg en riktig god tur- måtte tanta havne på ville veier :-)) !!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 God tur til Afrika ! Sett tanta igjen midt i Serengeti,eller på toppen av Kilimanjaro... Ønsker deg lykke til,og håper du får en behagelig reise med ikke bare jobb og slit...
optimist.. Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Hei:) Du får ha en fantastisk herlig reise til Afrika:)) Høres veldig spennende ut!! Får satse på at tanta holder seg unna i 9 mnd:)))) God tur og kos deg masse:))))
maritmora Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Deilig å gjøre noe annet enn bare være på symptomjakt. Tenker tiden går fort mot ikm da. Har også ikm på samme tid som deg. Spennende! Kos deg på tur! klem
chianti70 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Det var akkurat det jeg gjorde! Jeg dro til Afrika dagen jeg ventet IKM med bind og eggløsningstester siden jeg skulle være borte i to uker. -Og jammen ble tanta igjen i Norge gitt! Nå går vi i 7. uke jeg og lille embryo! Jeg hadde alle symptomer på rød tante med humørsvingninger og ømme bryster ca. 4 dager før og var helt overbevist om at tanta skulle komme. Tok til og med graviditetstest som slo negativt ut, så jeg hadde små forhåpninger ja, men jammen slo det til. Lykke til med flykten du også!
Dolly Duck Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 Ønsker deg all mulig lykke til, håper du slipper å bruke både bind og tamponger der nede! =) Høres deilig ut å slippe å tenke på kroppens utvikling og forandringer i noen dager, og bare tenke på jobb og sol og annen kultur! Kos deg, og la tante bli igjen for oss alle!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå