Gå til innhold

kjempe irritert i dag..


tess27 jonathan kom 23.12.06

Anbefalte innlegg

ble ringt fra helse stasjonen i dag kl 11. og de spurte hvor det ble av meg??? sa jeg hadde time kl 10.00 i dag tidlig... men da jeg gikk og kikket på time kortet stod det torsdag kl 11.00... men de er jo ikek åpent på torsdager så hu hadde skrevet feil..

 

så jeg måtte stresse med og få noen til og kjøre oss bort i dag da.. huff.. pokkers helsesøster.., og da vi var på sykehuset forrige torsdag veide lille gutt 4640 og i dag veide han 5030.. så har lagt på seg nesten 400g på under ei uke hehe..

 

så det er jeg ihvertfall glad for men blir irritert når de skal drivee og tulle sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heh... ja de er ikke alltid like flinke der... skjedde her også... men jeg nektet å dra da dem ringte og pastod at jeg hadde time.. kan jo ikke forvente av en nybakt mamma at hun kan dra på sekundet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så stressende. Da tror jeg at jeg hadde måtte fått en ny time jeg. Her må alt planlegges hvis jeg skal ha med tulla ut. Jeg blir så stresset hvis jeg må ta sånne ting på sparket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg måtte komme i dag for de hadde full ut i en mnd..og de måtte ha han inn når han vart 6 uker... så stakkar lille bare gråt, ble jo stresset han oxo, selv om jeg prøvde og la være og stresse.. huff hadde 45 min på oss fra vi ble ringt til vi måtte være der.. og vi lå i sengen da de ringte... usj...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...