*juligutten* Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 lurer på om det er skadelig,samboer er så bekymret,er i uke 20 og har ingen mage:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Neida, det er ikke farlig... Ligg på magen sålenge det er behagelig for deg.. Jeg prøver å sove på magen enda, selv om jeg merker at det begynner å bli på tide å slutte. Er 26+ 0 og magen er ganske stor (normalt stor da) men nok i veien til at det egentlig ikke går lenger...
Lone35 =0) Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Hva om du ligger på magen med det ene benet i vinkel for å ikke presse for mye på magen? Det gjorde jeg lenge, men nå tror jeg at jeg kun ligger på siden, og det tærer på hoftene etterhvert.
Kristi*trebarnsmor* Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg spurte jordmor om det samme, og hun svarte "alt som er godt for mor, er godt for barnet" syns det var så hyggelig, så det har blitt min leveregel. Hvis barnet får for liten plass, vil det sparke og bevege seg såpass mye at du våkner. Det sa iallfall min jordmor kos deg og sov på magen du
lottela Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 jeg vet ikke, men jeg synes det er ubehagelig å ligge på magen.. prøver å unngå det men legger meg ofte på magen om natta! hør med legen:) men jeg tror ikke det er noe fare, barnet er godt beskyttet!
rosemor72 - endelig mamma :) Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Bare et lite tips på vegen . til magen din blir ubehagelig å ligge på I Ellos har de sånne laaaange puter! Kjøpte meg en som er 160 cm - og den er gull verdt!!! Når jeg la den under skulder/ hofte på den ene siden så kunne jeg ligge sånn nesten helt på magen litt lengre enn om jeg ikke brukte den. Nå er magen min for stor til det - men nå er den super til å legge mellom bena - får sammenhengende støtte fra anklene og opp -også fin støtte til den armen som havner øverst når sideleie blir det eneste alternativet...
*juligutten* Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. februar 2007 Takk for mange gode svar:)merker etter vert at det er ubehagelig jeg også men det er vondt å ligge på hoftene hele tiden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå