Gå til innhold

Wimbom og Agne, og dere andre med IKM disse dagene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er status? Vi er jo nesten like spente som dere! Rapporter mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Irriterende lite symptomer, dvs ingen symptomer her i gården. Går bare rundt og venter på tanta, kommer vel i morgen. Takk for omtanken, blir så glad over at noen tenker på meg, er jo ellers ingen som jeg ka nsnakke om dette med.

Skrevet

Heisann!! (så hyggelig å bli "spurt" etter!;o))

Nesten litt skummelt dette.....men her er det stadig ingen tante, gitt!(Uææææ!)

To dager over IKM, hvis jeg går utifra 25 dagers syklus som jeg har hatt de siste gangene! I morgen er det 28 dager.....og hvis hun ikke er kommet innen torsdag, så tror jeg jaggu jeg må kjøpe en test!;o) Har aldri noengang gått over 28 dager, nemlig!Men....jeg har ingen gravid-symptomer overhodet...kun de vanlige tante-symptomene....så jeg er ganske sikker på at hun kommer stupende, ja!

Nå skal jeg på trening..kanskje en BodyWork-time får "sparket" henne igang?;o)

Skrevet

BodyWorkout-time heter det.........som om DET betyr noe?!;o)

Skrevet

Men det var jo utrolig spennende wimbom! Selvom jeg vet du kanskje egentlig ikke skulle bli gravid pga celleforandringer, men kanskje det var akkurat det som skulle til! Nå venter vi spent på nyheter og håper, håper de blir positive. Mht manglende symptomer så er det jo svært sjeldent at en har symptomer så tidlig. I tillegg er det jo ofte slik at tidlige gravid-symptomer er nok så lik mens-symptomer! Jeg heier på deg.

Skrevet

Krysser alt jeg har for at det er spire-klaff for dere- det hadde vært så utrolig koselig og så inderlig fortjent !!

Håper masse for dere :-))

Mvh

Skrevet

Takker for heiing!;o)

Sant som du skriver, nungo....skulle slett IKKE bli gravid nå! Det hadde i tilfelle vært skjebnens ironi!?

Vel.......det ble ingen tante-kick-start av treningen heller........men jeg syns hele tiden det kjennes ut som om hun er i farta! I tillegg fikk både mage, hofter, rompe, rygg og lår "kjørt" seg ganske kraftig på treningen i dag.....så nå er jeg støl og "verker" av den grunn også!!;o) Føler meg egentlig ganske sikker på at at morgendagen starter med et plask.......men jeg kan jo være litt "gravid light" inntil da!?;o)

Fortsettelse følger........;o)

Skrevet

Kjempespennende!

Krysser det jeg har å krysse, og sender mange bligravidtanker! Måtte møkkatanta holde seg langt unna oss alle!

Gleder meg til fortsettelsen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...