Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Satte inn 1 egg for 14 dager siden. I dag lyste testen i mot meg, negativ som f.....

Har ingen blødninger eller antydning til at det skal komme noen. Jeg har prøvd å ringe klinikke i Porsgrunn, ingen som tar telefonen.

Kan testen slå ut senrer, tror egentlig ikke det, men er alikevel litt redd for å slutte med medisinene.

Trenger noen som sier bare slutt, og se frem mot siste forsøk.

Huff og huff, nå er jeg utafor. Trodde virkelig det skulle gå denne gangen.

Så dum var jeg.

Klem fra

Fortsetter under...

Hmm, det er ikke greit å si...

Testene er som regel nøyaktige, men vi er jo alle ulike, og noen produserer hcg seint.

Progynova og Progestan kan utsette mensen de, så du trenger ikke få mens før du slutter...

Tror jeg ville ha tatt en hcg-prøve hos legen jeg, for å være sikker.

Da tar du med. noen dager til, er jo ikke skadelig det så....

Og er den negativ, ja da er det tid for å se framover....

Lykke til videre!

Jeg tenkte også på det samme da jeg testet negativt nå i januar, men hørte med sykehuset og de sa at jeg skulle slutte å ta medisinene.

Gjorde det med tungt hjerte, var livredd for å oppdage at jeg plutselig var gravid likevel. det var jeg ikke, fikk mensen etter 3 dager..........

MEN det er jo ingenting galt i å ta en blodprøve og vente noen dager med å slutte med medisinen, 4-5 dager til har jo ingenting å si.

Så hvis du føler for det syns jeg du skal det, det er din kropp:o)!!

Håper det viser seg at graviditetstesten tok feil. Ellers må du bare "se frem til" nye forsøk...........

Lykke til!

Hei

Jeg får vel være den som sier slutt, jeg da!! :(

Selvfølgelig kan jeg ikke si at det er over, men ifg Porsgrunn så sier de at hvis negativ test på rugedag 14 så er det negativt:-(

Du får ikke mensen når du går på Progynova tbl ifb med fryseforsøk. Den kommer først når du har slutta med tbl.

Det er ifb med ordinært forsøk at de sier at man skal fortsette med medisiner til mensen kommer selv om testen er negativ.

Huffameg, føles jeg er skikkelig negativ nå og sparker deg når du ligger nede. Føler så utrolig med deg og vet det er vondt, det er forbanna j''''''' VONDT.

Sender over verdens størst trøsteklem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...