Gå til innhold

Får nesten noia av å lese innlegene her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Føler selvfølgelig med alle de det ikke går bra for. Det er klart en har behov for å dele så triste tanker og følelser med noen. Mari24, du får prøve å ikke lese de innleggene da, det er jeg nødt til innimellom :) Skjønner at du blir bekymra...

jeg bryr meg jo om hvordan det går med mennesker en har blitt kjent med her inne. mirabell var den første jeg fikk kontakt med etter jeg fant ut jeg var gravid, så selvfølgelig går det inn på meg.

Beklager hvis æ stresser dere; det var ikke meningen! Ville bare si HADE, og ta meg av terminlista... men finner den ikke - gikk vel ikke langt nok tilbake.

HUSK! Det går som oftes BRA :-). Jeg har vært gravid to ganger tidligere, og da gikk det helt fint. Det vil alltid være noen som mister spesielt i 1. trimester, men mange av dere vil jo snart være over denne perioden.

Det nytter ikke å bekymre seg for noe som kanskje kan skje; for det meste vi bekymrer oss over vil ALDRI skje. Gled dere over å være GRAVID og nyt det :-) Jeg gleder meg med dere!

jeg syntes de som mister eller er redde for noe må ha fullt lov til å dele dette her også. dette er jo et forum hvor vi skal støtte hverandre. overskriftene sier jo ofte mye om hva det inneholder, så jeg syntes heller de som ikke liker det, kan droppe å lese det. det bør være en lav terskel for hva man kan spørre om her. mener ikke å virke sur eller krass her! er absolutt ikke det.

Annonse

Jeg er enig, meningen med disse forumene er jo at en skal kunne ha noen å snakke med, som er i samme situasjon. Det får heller være sånn at de som blir engstelig av å lese slike innlegg får la det være. Det er jo fint å ha et sted der det er så mange som er i samme situasjon! :) Da kan vi jo støtte hverandre!

helt enig!

Her er det lov med hjelp til selvhjelp!!!!! De som bare skal snakke om positive ting og fortrenger alle problem eller lager seg en rosa sky å sove på må nok gå en annen plass å "jatte" med folk om magen sin,...... sorry krassheta....

Jeg skjønner hva du mener... det er litt vanskeliger å glede seg over det som skjer, når en forstår at det er mange triste opplevelser også. Men jeg prøver å unngå noen av de innleggene som jeg senser kan være ekstra triste... mest for å ikke bli superbekymra selv...

Samtidig så er det faktisk bra og kjempeviktig at det er så stor åpenhet rundt SA, for hvem vet, en gang er det kanskje vi som trenger å lufte våre følelser for noen som forstår...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...