Gå til innhold

Jeg er ny her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Tenkte bare si hallo! Er 26 år, fra østlandet, ingen barn fra før. Vi har vært sånne skjer-det-så-skjer-det-prøvere i et år, men nå er vi det-SKAL-skje-prøvere:) Så, sier vi er i 4pp!

Gleder meg til å skravle m dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit. Jeg har ikke prøvd så lenge. Er i 1pp. Vi hadde også skjer det så skjer det. Men bare i ett par måneder. Vi har ikke vært sammen så lenge. Er snart 33 år og tenkte at vi kan like godt hoppe i det. Jeg vet at han er den rette. Hvis man kan si det sånn.......

Lykke til

Skrevet

Oooh, mitt første svar:)

Takk for velkomst!

Vi har vært sammen i snart 7 år, så nå er vi klare som bare det. Han er 8 år eldre enn meg, så han har egentlig vært klar en stund, jeg trengte å summe meg litt først:)

Lykke til til dere også!

Skrevet

Velkommen skal du være! Jeg har vært her noen måneder, først med litt sånn ufokusert prøving sånn som dere, men de siste pp'ene så har vi siktet litt hardere på eggløsningen (uten at det har gjort så stor forskjell.. ;)) Til sammen har vi prøvd i 4 pp, så jeg klager ikke!

Gleder meg til å skravle med deg også! Lykke til!!

Skrevet

Takk og takk:)

Spennende å følge med på andre også, har ikke fortalt til så altfor mange at vi prøver, så veldig bra å være her!

Lykke til til deg også!

Skrevet

Jeg har ikke fortalt det til NOEN (unntatt kjæresten da.. hehe) så jeg har litt behov for å få skravlet på dette forumet ja. Ikke så lett å holde kjeft om noe man tenker på opptil flere ganger om dagen...!!

Skrevet

Nei, det er vrient!

Jeg har fortalt det til storesøster - som også har blitt prøver, jippi, og til en venninne på jobben som ble gravid for to mndr siden, eller er det veldig hemmelig:)

Skrevet

Takk:-)

Skrevet

Velkommen så mye!!

Og lykke til med prøvingen!

Skrevet

Velkommen hit!

Håper du får et kort opphold!

Lykke til!

Skrevet

Takk, takk og i like måte;-)

Skrevet

Hehe, ja det håper jeg også!

Takk og i like måte:)

Skrevet

Hei smell meg på tjukka!

Velkommen hit! Her er det mange kloke damer som kan hjelpe til med ulike spørsmål, heie når du har EL og trøste hvis tante rød skulle komme!

Jeg er en gammel traver her inne. Hang mye her når jeg forsøkte/og ble gravid med gutten min. Nå er jeg tilbake igjen og prøver for harde livet til nummer to, er i 5 pp nå!!!!

Skrevet

velkommen hit=)

Skrevet

Takk for både velkomster og vælkømster:)

Med så hyggelige mennesker her inne er det jo nesten verdt å være prøver en god stund:)

Skrevet

velkommen til oss!

Håper du slipper å være her inne like lenge som jeg har vært.

Vi er i vår offisielle 8pp, men sluttet på pillen i februar i fjor. Kanskje vi drar hverandre over til 1 trimester denne mnd. Ganske mange som bare er er noen uker før de flyr videre.

Lykke til!

Skrevet

Ja, vi drar ivei! Har endelig etter litt over et år fått litt snøring på syklusen min, så nå håper jeg det går unna!

Lykkelykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...