Gå til innhold

Har dere mennene med på innsetting?

Anbefalte innlegg

Min er vekke den uken:(Han kan få reise hjem,men siden vi ikke vet ennå hvilken dag det blir,så blir det bare stress....Og jeg syns det er litt rart å vite at jeg kanskje blir gravid når barnefaren er en annen plass i landet....Og det blir litt stusselig å sitte der alene på venterommet..Men jeg klarer det vel:)

Fortsetter under...

Jeg har hatt med min på tre av fire.

Dene ene gangen var det ikke sjans, så jeg dro alene.

Gikk fint det også, men litt rart, det skal jeg innrømme.

Så bare du innstiller deg på det, så klarer du det nok heeelt fint:-)

Eg hadde gubben med, men som de andre sier, er det gjort på et blunk :-) Om du blir aleina, er et tips kanskje å ta bilde eller film av skjermen?... Har tatt bilder og film av alle fasene vi, og det er jo kjekt å se tilbake på :-)

Så då kan du dela det med gubben din på den måten om ikkje det er mulig at han kan bli med :-)

Annonse

Jeg har hatt han med på 2 og dratt alene på 2.

Klart jeg helst ville hatt han med!

Men for oss (han) har det også vært jobben det har kræsjet med.

Jeg hører til på Sankten, og flere ganger har det vært enslige kvinner på venterommet. så jeg tror ikke det er uvanlig. (Skjønt, første gang jeg var alene kommenterte legen det, og jeg ble litt satt ut av den grunn)

Det er jo gjort på en kjapt blunk. Litt mye å stesse for kanskje?

Men du må egentlig bare kjenne på det selv. For det er jo et følelsesladet øyeblikk. Dagen er ikke helt som alle andre den heller...

Ja, han må være med ;o) For min del har det litt med det etiske også...At han skal være med når egget settes inn. Det er da noe vi er to om..og særlig i "graviditetsøyeblikket".. ,o)

Men er han syk en gang, så klarer jeg selvfølgelig å dra alene......

Er helt enig med lenn her! Mannen min har vært med på alt, alltid! Er jo en psykisk posess for begge dette, så for meg var det en selvfølge! Men det hadde vel gått alene også, det er som de andre sier, det går veldig fort og man kjenner ingenting!!

Min var med på uttak (tror jeg), men har ikke vørt med på innsettingen.. eller.. I allefall ikke på siste fryseforsøk.

Har egentlig ikke tenkt så mye på det, Men har krevd å få støttende sms da. Innsetting i allefall fra fry, ser jo en ganske enkel prosess, Sovnet på sengen etterpa, og sov sikkert i en halvtime.

Det er jo når cellene smelter sammen mennene vanligvis er med oss ( når vi ikke tenker ivf ) festingen til livmoren går vel litt etterhvert. Har heller ikke tenkt sp mye på å se selve egget komme på plass. Det er jo ikke sikkert de fester seg.

Mulig jeg er litt lite romantisk altså, men synes det er greit jeg.

Hei hei!

Min har vært med tidligere, men nå den siste gangen på torsdag var han på arbeid i utlandet og hadde ikke sjans til å være med, så da reiste jeg alene. Er jo koselig at de er med da, men gikk veldig greit uten. De tar jo så godt vare på deg der du er.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...