Vorin med nr 3 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Kanskje jeg får svaret på det i morgen, for da skal jeg på ultralyd!!! Jeg gleder meg såååååå veldig, bare denne dagen kan gå FORT!!! Alle rundt meg maser jo om jente, mens jeg har veldig guttefølelse. Jeg må nesten bare smile av tanken på tre gutter, og tanken på at det skal være en jente er bare helt rar....JEG få jente, det blir helt sprøtt!!! Håper virkelig jeg får svaret i morgen!!!
Dumbo 14.juni Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Heisan! Jeg har to gutter fra før, og hadde akkurat den samme følelsen nå som sist. Jeg hadde guttenavnet klart og gledet me skikkelig til å få en gutt til! Tre gutter er litt artig, det får ihvertfall folk til å sperre opp øynene;=) Det rare var da jeg var på ultralyd. Det var ikke en gutt, det var en jente!!! Jeg klarte ikke tro på det og måtte på enda en ultralyd for å dobbeltsjekke. Joda, jente da også. Har enda ikke vent meg til tanken, men jeg gleder meg. Det blir kjempegøy! Hold oss oppdatert;=)
Vorin med nr 3 Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Skal skrive her imorgen jeg, når jeg har svaret....(håper jeg da :-) ) Så fantastisk at du venter en jente!!! Jeg kommer garantert til å dobbeltsjekke jeg også dersom det er en jente de ser imorgen :-)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 samme hadde vi,har 3jenter og holdt på en til denne gangen. men på ul så kom de med det at det var ingen tvil,dette var en gutt. vi bare hehehe gutt? igjengen med høner. men nå har det gått opp for oss også. gleder oss sååååå mye
Fått gutt nr 3 :) Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Hei. Jeg har også to gutter fra før, og har vært på to ul, men den lille ligger å kniper beina sammens, det var helt umulig å se, selv om ul bildene var kjempe bra og klare. Skal på 3D i slutten av måneden, håper å få vite det da. Er så sinnsykt nysgjerrig. Har en gutte følelse jeg også, blir vel sånn når man har to fra før. Alle andre maser på at det blir ei jente, så det blir spennende og se.
Fire småtroll Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har også to gutter fra før og var SÅÅ instilt på en gutt til, skulle liksom ha sønner jeg. Men på UL var det ikke tvil, det er ei jente.... Kjempeglad for at jeg fikk vite det på forhånd, trengte ærlig talt litt tid på å omstille meg, men nå er bare alt en rosa idyll her, gleder oss masse til en liten prinsesse... Men hvis de tok feil, som jo kan skje, da får vi oss en god latter, og ikke minst, da må vi på fargehandelen og kjøpe mørkeblå tøyfarge :-)
Vorin med nr 3 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. februar 2007 Jeg kan ikke tro det....men det viste seg å være en jente!!!! Det er så utrolig rart, og jeg som var så skråsikker på at det ble enda en gutt. Jeg klarer ikke bli helt sikker på dette. Er ca 18 uker på vei, og jordmor virket jo veldig sikker. Kan det være hun tok feil likevel?
MillaMia Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 HURRA!! SÅ UTROLIG GØY! Hvis du er usikker kan du jo bare ta en ekstra ultralyd et annet sted da, men jordmødrene er jo veldig flinke nå! Er det ikke rart å få beskjed om at det er et annet kjenn enn man er vant til? Jeg har liksom alltid vært guttemamma, og nå skal det komme en jente. Spennende og rart.
Vorin med nr 3 Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. februar 2007 Mulig jeg må ta en ekstra utralyd ja.....kan liksom ikke begripe dette jeg :-) Jordmor sjekket flere ganger og viste kjønnslepper og babyen lå bra til....så jeg burde vel stole på det. Jo, dette er veldig rart og superspennende!!!
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 hei! sitter her med samme spm som du hadde,har to gutter fra før og venter nr 3 i mai. men jeg fikk ikke sett kjønnet på babyen da jeg var på ul..har jentefølelse,men det er jo umulig..jeg jente? men men.. hvordan har dine svangerskap vært? har alle vært like eller? Lykke til med pia:)
familien kaos- komplett Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 jeg har også to gutter, og må si det hadde vært litt gøy med ei jente denne gangen, men tanken er nesten litt skremmende også hvordan håndterer man den sorten da tro?? hehe, blir gøy samme hva det er, og er usikker på om jeg vil vite det på ul, sist fikk jeg vite kjønnet på ul en uke før fødselen, for da klarte jeg ikke å holde meg mer:) nysgjerrig som jeg er vil jeg nok kanskje vite det hvis jeg får sjangsen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå