Gå til innhold

ingen hjertbank å finne i uke 5+5:( noen som har vært i samme situasjon??


angelica81

Anbefalte innlegg

sukk, er så fortvilet, tror ikke det er liv i den lille skrotten vår. skal tilbake på ultralyd på torsdag for å se om det er forandringer. Er det helt normalt å se hjertet slå så tidlig?? trenger noen oppløftende svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge babyverden.no begynner hjertet å slå når embryoet er 25 dager gammelt, dvs når du er 5+4 uker på vei. Jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring, da det er helt vanlig å ikke finne hjertelyd såpass tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette er minuset med for tidlig ul, en må tilbake...

Skjønner godt du er lei deg, men håpet er langt fra ute!!

Lykke til videre!!

Klemklem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk, er litt betryggende å lese det du skriver. Har hatt tre MA tidligere, orker bare ikke å gå gjennom det en gang til. Får krysse fingrene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk "attpåklatt":) jeg har mistet tre ganger nå, så det var derfor jeg ble sendt på tidlig ultralyd. MEN....det er jo utholdelig å gå rundt vente til torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det akkurat på samme måte sist jeg var gravid... da var jeg i uke 6 trodde jeg... men det var bare en fostersekk uten hjerte... så sa han du må komme tilbake om en uke for å se om hjertet slår eller ikke... og en uke senere så banket det et lite hjerte der.... og nå springer hun rundt her...så det er ikke noe farlig bestandig... det kan bare være at befruktiningen eller festingen har gått litt saktere enn hva som er vanlig... og at det bare er fordi det er litt for lite til å ha et hjerte som banker....

 

Skal krysse fingra og tær for at det går bra med dæ på neste kontroll

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter selv i samme situasjon nå, og skal inn igjen på torsdag. Nesten uutholdelig å vente....

 

Du får ha lykke til og håper det ordner seg for oss begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa! takk for oppløftende svar, det hjelper å høre flere som har vært i lignende forhold. Ser litt lysere på ting nå enn tidligere i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er angivelig 6 uker på vei... Går over til 7 i morgen tror jeg... Har blitt endret litt underveis. Utfra UL må jeg hatt el senere enn ventet, derfor litt uskker... Legen antok nå termin til å være 05.10.07

 

Håper på det beste, og hører flere som sier de har opplevd dette, og en uke etter hører de hjertelyd.. Håper det gjelder oss også..:) Men noe slikt legger liksom en demper på det meste..

 

Får holde hverandre oppdatert på torsdag, og krysser fingrene for at begge blir værende!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk termin 6/10-07.. Vi får krysse ALT vi har på at begge spirene våkner til livs:) Vi får snakkes igjen på torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får gjøre det. Kjenner at dagen i morgen kommer til å bli lang...

 

Må ha masse lykke til!! Krysser armer og ben for oss begge!!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei,

jeg hadde UL i uke 7 og da sa legen det ikke var sikkert han ville se hjertelyd på UL enda. Det er jo i uke 6 eller 7 det begynner å slå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hadde UL på mandag pga blødning. Var sikker på at jeg var 7 uker på vei, men ble satt tilbake til ca 6! Kunne se det bankende hjerte som slo:) Kanskje dere bare er litt kortere på vei enn dere tror? Går nok bra skal dere se:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...