Gå til innhold

Jepp, da er jeg ruger- igjen!!!

Anbefalte innlegg

Frysegget mitt hadde delt seg fint over natta, og var kjempefint sa de.

Etter innsettingen, da vi satt og ventet på sykepleieren, kom legen bort til oss. Hun sa at det var stor sjanse for at jeg ble gravid, om ikke det ble denne gangen, så med noen av de 7 som er igjen i fryseren...

Kanskje til og med søsken...

Så utrolig godt at hun kom for å si dette til oss, deilig å vite at de har slik tro på graviditet.

Siste gang til akupunktøren i dag også....

Jeg har en kjempegod følelse, yohooo!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8110193-jepp-da-er-jeg-ruger-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Sunniva78.

Så fint at alt så flott ut med egget ditt.

Du ruger nå under de beste forutsetninger!

Jeg har selv stor tro på akupunktur...Er det Børke du bruker ?

Jeg ble kjempesikker i min sak etter time hos han i alle fall.

Ønsker deg lykke til jeg !Måtte alt gå din vei !

Hilsen

Godt å høre, Sunniva! Så fint at hun tok seg tid til å gi dere noen håpefulle og gode ord :-) Ønsker deg masse lykke til i tiden som ruger og gleder meg til å følge med fremover!

Selv er jeg også så vidt det er "i gang" - ringte inn mens i dag :-) Deilig å ha tatt ett "fysisk" skritt videre på veien mot første forsøk!!

God klem

Annonse

Annonse

Så kjempebra Sunniva!!!

Dette blir noen spennende 14 dager! Har trua på babyklisteret jeg, så denne gangen går det i boks!!!

Jeg huska noe fra min egen innsetting nå. De fikk ikke til å bruke UL-apparatet, så legen satte inn egga i blinde. De er ganske proffe altså.

Så bra at legen også virkelig har trua på at det skal gå denne gangen. Det hjelper jo virkelig når en skal være positiv etter alt du har vært igjennom.

Masse lykke til Sunniva!!! Nå må du bare kose deg og skjemme bort deg selv i 14 dager fremover!

Stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...