Gå til innhold

12 dager over.. *sukk* hjeeelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

ååh.. jeg er nå tolv dager over. de setter i gang på torsdag hvis det fortsatt ikke skjer noe. men det må da gå an å få fart på sakene!!! blir helt tullerusk! iallefall når jeg har fått dag og klokkeslett! vil ikke bli satt igang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg gikk også tolv dager over da jeg venta snuppa mi... plutselig på natta fikk jeg regelmessige rier.. uten forvarsel.. kom inn på sykehuset på full åpning og vannavgang.. 1 t og 40 min etter første tegn til smerte var snuppa ute...

lykke til..:)

det kan skje når du minst aner d....:)

men forstår hvor lei du er.. husker det selv... suuuuukk...

Skrevet

Uff, misunner deg ikke.... Jeg gikk 10 dager over og det holdt... Slapp heldigvis å bli satt i gang ;o)

Skrevet

Ikke for å "skremme" deg på noe vis. Men jeg fødte 17. døgnet på overtid sist. Og jeg ble satt i gang! Det værste med det hele var å gå sånn å vente. Men det å bli satt i gang var ikke noe skummelt i det heletatt. Jeg hadde en kjempefin fødsel, som varte i 6 1/2 time og har fått beskjed fra jordmor om at jeg må regne med at det samme vil skje denne også. Noen av oss kvinner er rett og slett skapt for å ha lengre svangerskap enn andre. Ingen er like! Jeg var på sykehuset 14. dagen på overtid og ble sendt hjem igjen i.om at alt var i skjønneste orden. Så ble jeg innlagt på 16. døgnet og da satte de kur på meg. Så gikk det et halvt døgn og da var det hele i gang.... Ikke noe problem. Det positive er jo at alt er i kontrollerte former når du er på sykehuset hele tiden, så det er jo faktisk litt betryggende! Aldri noe artig å gå på overtid, men prøv å si til deg selv at det er helt normalt! Jeg har termin nå i mars, men har ikke sagt termindato til så mange. Når noen spør plusser jeg på 14 dager med en gang :o) Lykke til! Vet det er slitsomt, men det går så bra så :o) Klem

Skrevet

ja, skjønner... har egeentlig mest vært redd for å få satt i gang fødselen. vet ikke hvorfor, men har tenkt at det var verre... var på skikkelig sjekk på sykehuset igår, og de lovte at det ble på torsdag klokka ni hvir ingen ting skjedde før :) det er jo bra da..

takk for svar :)

Skrevet

kristiansand...

du da`?

Skrevet

Jeg tilhører Østlandet..

Lykke til!!!

Har du prøvd klyster eller vært hos Jordmor og blitt strippet feks?

Er det førstemann? Hvor gammel er du?

Skrevet

klyster er prøvd. var på kontroll på sykehuset igår, da fikla hu litt inni der.. slimproppen gikk sannynligvis idag tidlig... er 21, og dette er nummer en ja :)

lykke til du også ;)

Skrevet

Hvis slimproppen din gikk i dag tidlig så er du så og si i fødsel.

Bare vent, riene kommer til å komme utover dagen eller natten.

Så du bør slappe av mest mulig sove det du kan og feks ta klyster idag så får du "tømt" deg.

Jeg lover deg all den tiden du har nå bør du bruke til å slappe av og lade opp for det du skal igjennom tar på kreftene.

Pakk baggen din du klar for sykehuset, forundrer meg ikke om du har en liten baby i armene dine i løpet av morgendagen!!!

Men du: Jeg tror jeg vet hvem som skal bli pappaen: J..-E...

Skrevet

jøss.. ja riktig det :) hehe da har vi kanskje et julekort hengende på kjøleskapet hvis jeg ikke tar helt feil..

Skrevet

Det kan sikkert stemme:-)

Morsomt, har aldri møtt deg men hørt mye om deg!

Lykke til!

Når proppen har gått så er ting i gang, bare vent, det var slik min fødsel startet og mange av mine venner også.

Kan tenke meg du er spent!

Skrevet

så morsomt.. hehe.tilfeldigheter.. lykke til dere også!! :)

da hører dere sikkert fra JE om ikke så lenge..

Skrevet

Det skal bli spennende å høre!!

Masse lykke til, og gjør klar baggen til sykehuset for nå kommer babyen!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...