Gå til innhold

Noen andre som kjenner lite bevegelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 20+1 og synes jeg kjenner så lite bevegelse. Det jeg har kjent har ikke føltes ut som spark heller.. mer som om babyen romsterer og flytter seg litt rundt inni magen... Synes det går så lang tid mellom hver gang jeg kjenner noe og det er absolutt ikke så kraftige bevegelser at jeg har kjent det på utsiden av magen.. er første gangs. Så vet ikke hva som er normalt...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynte å kjenne bittelitt bevegelse i uke 20, dvs et lite spark om dagen eller noe. Nå er jeg i uke 23 og kjenner det utenpå magen, men ikke mye!

Skrevet

Jeg har kjent liv i flere uker, men jeg synes at det de siste dagene har blitt roligere. Trodde at det gradvis bare skulle mer, men det kan hende at grunnen er at fosteret nå ligger anderledes. Har ikke kjent spark på utsiden enda. Er 20+4.

Skrevet

ja jeg kjenner også kjempe lite. har ikke kjent noe skikkelig enda. bare sånn som jeg TROR at det KANSKJE kan være babyen. (er 20+2)

Skrevet

heisann! jeg kjenner også bare sånne rare bevegelser inne i magen,har ikke kjent noe utpå magen enda,trur det er ganska normalt med førstemann,da man ikke helt vet hva man skal kjenne etter:)jeg har heller ikke fått noe særlig mage utenom at den er knall hard!

Skrevet

Jeg venter nr 4 og kjenner veldig lite liv selvom jeg er i uke 22. Uvant - men ble beroliget med at jeg har foranliggende morkake som virker støtdempende. Kanskje dette kan være grunnen?

Skrevet

Heihei..

Jeg er 3.gangsfødende, og har det akkurat som deg. I perioder virker det som om det kan gå dagesvis uten at jeg kjenner noe i det hele tatt!

Kjennes ut som om mini bare rører bedagelig på seg innimellom. Men regner med at det blir å kjennes bedre etterhvert, så lenge jeg kjenner at det rører seg blir jeg beroliget :-)

Skrevet

Hei tusen takk for mange svar!! Godt å høre at det er flere som har det som meg... Er sikkert ikke noe galt da..: )

Skrevet

Hei er ogsaa foerstegangs - og jeg kjente absolutt ingenting foer uke 21-22. Alle maste om at de kjente liv kjempelenge foer det, saa jeg var helt stressa. Var paa UL i uke 20 og saa paa skjermen hvor mye babyen beveget seg - men kjente det fortsatt ikke. Har ikke morkake foran eller noe som helst. Legen sa at man ofte ikke kjenner det foer uke 22. Uansett, begynte aa kjenne babyen en eller annen gang i uke 21-22 - og etter det mer og mer ettersom hun ble stoerre. Er naa i uke 32 og har en helt vill baby inne i der:). Saa ikke fortvil, det er helt sikkert ikke noe galt, det tar bare litt tid foer du kjenner den!

Skrevet

Er 20+1 og kjenner ikke bevegelse fra utsiden. Merker at det er liv inne i magen, men ikke stort. Alt bra på UL. Morkaken på fremsiden, mulig det har noe å si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...