Gå til innhold

Easywalker classic

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en Easywalker, med bag og to sittedeler ( en blå, og en sort) følger også med svingbart forhjul, myggnett ogregntrekk til både bag og sitte del Tenkte vell en pris på ca 3000 - 3500 for alt sammen har også en sort vinterpose til. Noen som er interisserte? En kjempe super vogn som slår alt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vognen var ny sommeren 2006 og kun brukt med bagen fra november

Skrevet

Ikke for å være frekk, men hvis den er så super hvorfor selger du den nå da du venter barn selv?

Skrevet

er interessert, men hvor bor du? Hvor mye kostet den som ny? Vet du hvor mye den veier? Er bagen høyt oppe eller langt nede i forhold til andre vogner?

Skrevet

Hei marihøna

Jeg bor i bærum så hvis du bor i oslo/akershus burde det jo ikke være noe problem;)

Vognen med sportsvogndel og bag koster ny: 5599 kr

svingbart forjul:596 Ekstra sitte del: 999kr

så nypris for alt vil være litt over 7000

Vil selge den for 3500 da får du også med en svart vinterpose

En virkelig god vogn du vil få mye glede av:)

Bagen synes jeg sitter veldig fint, kanskje litt lavere en på andre vogner men det har passet meg perfekt.

Kan god sende deg bilder av vogna på mail, bare å gi meg adressen din

Selger den fordi jeg ikke lenger har bruk for bagen, og har to sportsvogner er av samme type ( vært heldig og arve en)

Skrevet

Klarer ikke å skifte nick, jeg er ikke panne som venter nr 2 mer, så nicket mitt er kun panne.

Til de anonyme som lurer;)

Skrevet

Det blir dessverre litt for langt unna, bor i Hordaland.skulle gjerne sett vogna hvis ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...