nybakt_mamma Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 var å så på himmel og sengekant i dag. fy f*** for noen priser. var på LITEN , vet ikke om de kanskje er veldig dyre der eller?? noen som har kommet over ett kupp på dette?? eller noen andre plasser der de er billigere. himmelen kosten fra 400-600 og sengekant fra 500-700
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Vi kjøpte kant på ikea til 120 kr. Der har de også sengehimmel, men de er ganske store da, men veldig fine. Syns jeg iallefall. Så at de har kant på spar kjøp også, husker ikke prisen, men sikkert ikke mer enn 200 regner jeg med. De var finere enn de på ikea syns jeg, så angret litt på det kjøpet, hehe! Men detmeste bruker å være dyrere å kjøpe på barneutstyrsbutikker enn om du går på spar kjøp, jysk, ikea og sånne plasser.. Bare et lite tips..
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Kjøper stort sett alt slikt på ikea jeg. Ellers er jeg innom butikker som princess og kid, de har mye rart der også.. Men sengekanter har jeg kjøpt på ikea. Helt enkel hvit, rundt 100-lappen.
Silker Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg måtte til slutt gi opp å finne en enkel, pen himmel til en normal pris. Skal ha den til vogge, så kan ikke være for stor. Endte opp med å kjøpe hvitt blondestoff (ca 200 kr) og mamma sydde en kjempenydelig sengehimmel til meg! Hun hadde gått og kjøpt mere stoff også, så fikk matchende sengetøy og gardiner
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 kikk her http://www.antonina.no/contents/no/d94.html der selges sett med himmel, sengekant og sengetøy og de er ikke så dyre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå