7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hvordan går det ? Her går det unna..Lille propell er fokjøla igjen..æsj.. men med sånnt vær vi har hatt i vinter er det ikke så rart-- håpløst å vite hva man skal kle på de små Var hos legen i går vi da,siden han hoster.. men cpr prøve var fin og ingen ulyd i lungene så han har "bare" det samme som mamman og pappan sin.. heldigvis.. Håper du fikk snakka med eldste sønnen om det vi snakka om og at det gikk greit? Er hodepinene bedre? håper det .. Her døde min farmor for to uker siden.. hun har vært skrøpelig lenge,men klar i toppen.. Endelig fikk hun slippe.. trist men sant:) Trist for farfar da,, så vi får besøke han ofte.. Sånn ellers har kjøresten min gått ned 7 kg siden jul-.. flinke mannen min;) Jeg har jo trena mye ,men "bare " gått ned 2,5.. har jo blitt mindre cm da.. muskler veier jo mer enn fett har jeg hørt he he Så her er det fiber knekkebrød,mye vann ,lite karbohydrater ,mye proteiner og herbalife for alle penga.. he he leste at det går bedre med amminga da.. så utrolig bra;) Godt å vite at det hjelper å slappe av.. men at det hadde så mye å si visste jeg ikke:) Håper alt er bra med dere;) STOOR klem fra oss
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2007 dytter så den ikke forsvinner;)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Hei hei vennen =0) Huffda ikke greit å være syk, bra det ikke er noe verre en forkjølelse da! Leit å høre at farmoren din er død, uansett alder er det jo skikkelig trist når de blir borte. Håper det går bra med farfaren din, stakkar må være fælt når hans følgesvenn gjennom livet blir borte...(regner med de har vært sammen en stund..)*trøsteklem* fra meg ! Her går dagene unna, jeg har styrt litt med barnehagesøknaden. Fristen var 1.feb, ved en tilfeldighet oppdaget jeg at de ikke har mottatt søknaden vår. Snakket med kommunen i dag, og de mente at det ikke gjorde noe om søknaden kom etter fristen, for plass til en sånn liten blir det ikke alikevell =0( huff dekningen her i området er heller dårlig! Men det positive er at en koselig nabodame kan være dagmamma fra høsten, hun har kun to dagmammabarn, og 4 store barn selv som går på skolen. Hun er en skikkelig husmortype som vekker tillit, sjekker selvsagt referanser uansett... Sjefen min hadde spurt A om jeg kunne begynne på jobb før permisjonstiden min er over, hva tror du jeg svarte da ?;-) Jeg har snakket med S om hodepinen, tusen takk Tirill for at du tok det opp med meg...tenkte mye på det da jeg tok toget hjem og forbedredte meg på hvordan jeg skulle trå frem, følsomt tema vet du. Men det så ut som hodepinen kom av forkjølelsen han hadde slitt med en stund, følge uansett med, han virker iallefall glad og fornøyd. Kilo ja...har startet med kosthjoldveiledning på Elixia, skal veies på torsdag ;-) Tror ikke jeg har gått ned så mye selvom alt godteri er fyfy og kostholdet er lagt om. Virker som om kroppen sparer på fettet!! grr.. Men som du sier det er ikke bare kilo man må se på, kom faktisk inn i en gammel dongeribukse i går......JA har nok gått ned i cm..... Gratulerer med deres (nesten) 10 kg!!! Tenk det er 20 margarinpakker..........Svært! I kveld er det Silvakveld hos meg...blir litt "sånn" prat da..gleder meg. Fredag skal vi ut på byen, en veninne av meg skal ha S. Åhh som jeg gleder meg, nesten så jeg har lyst å invester i en NY dongeribukse;-) Nå gråter frøkna...må stikke.. Mange klemmer=0) PS: Hadde også en tråd til deg som jeg drev og dyttet på men du var nok ikke noe særlig på nett de dagene....
7 oktober- ble mamma 6 okt=) Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 Hallo igjen;) Ja det blir litt opp og ned med når jeg er på nett.. plutselig kan det gå flere dager.. Så bra dere har fått snakket sammen -ingen ting er bedre enn det. At kroppen sparer er ganske sikkert ja.. Hører flerer rase ned når de slutter å amme.. rart.. Mini har vært sutrete i hele dag så jeg er temmelig sliten.-.. var på Body Attack.. super bra kondisjons time.. er jeg heldig får jeg kurs;) nå skal jeg legge meg litt på sofaen:) og zzzzovne forran tv;) klem ps skal på jente fest på fedag jeg.. første gang på LEEENGE:)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Body Attack du....sprekingen! Sov søtt, nå hopper jeg og til køys. Har alltid våkenatt fra mandag til tirsdag, så er litt trett i dag......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå