Gå til innhold

Hjelp! Hun reiser seg opp i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

og jeg vet ikke hvordan jeg skal få henne til å roe seg. I natt var det en kamp som varte i to timer, helt til vi sto opp. Hun reiste seg og sto og skrek i senga i ca 60 ganger i minuttet!

Jeg la henne ned under dyna og hun reiste seg... en evig runddans!!!!!

Ingen som har noen gode tips til hvordan jeg skal få henne til å sovne? Skal jeg la henne stå og skrike til hun blir trøtt, eller skal jeg fortsette å legge henne ned?

En oppskrift mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier ikke noe om hvor gammel hun er, men du har ikke vurdert sovepose da? Min sønn er 10 mnd og ville også bare reist seg i senga hvis ikke det var for posen. Den er kjøpt på babyshop og festes under sengen slik at de ikke kommer noen vei. (Spesielt ikke over på magen)

Skrevet

Dytter denne litt , har akkurat samme problem:)

Vi har en gutt på 7,5 mnd som nylig har lært å dra seg opp på bena. Og samme dag begynte han også å gjøre det i senga...om natten. Blir stående å skrike, for klarer ikke å komme seg ned selv...det er vel bare en fase vi må igjennom. Har hørt andre si at deres barn var akkurat likedann da de lærte seg å stå

Skrevet

Hun er 7,5 mnd jenta mi også nå. Hun er sånn både på dag og natt. Regner med det bare er en fase vi må gjennom, men håpet noen av dere hadde testet ut litt hva som er mest effektivt...

Pose har jeg lyst til å vente med i det lengste ihvertfall.

Skal jeg legge henne ned, eller la henne stå og overse henne? Senga hennes står rett ved siden av min, og for tiden så har vi ikke eget soverom til henne.

Må da være mange som har prøvd og feilet eller lyktes med dette : )

Håpe håpe!!!!

Skrevet

Sikkert mange som har klart det uten pose, men etter 3 uker med hyling stående i sengen ved hver legging både dag og natt begynte vi med pose. Poden var da 9 mnd. Første gang med posen hylte han i 5 minutter, siden har han sovnet fint. Takk gud for baby-safe. Tror gutten har det bedre også:-)

Skrevet

Min på ni måneder gjør også det. sovner etter en times hyling og utmattelse og våkner ijgen midt på natten og reiser seg opp i over en time før han blir utmattet igjen. Det er vel bare noe man må gjennom, har også tenkt å vente med sovepose men spørs hvor lenge vi holder ut...

Skrevet

vi gikk inn og bare la han ned igjen, sa natta og satte på spilledåsen - i tre dager, og nå legger han seg fint selv. han reiser seg noen ganger ennå, men da står han bare og skravler.... før han selv legger seg ned igjen og sovner. Sover jo oppå dyna, i alle rare stillinger og retninger men det går helt fint. Hører om de som er 2 år og fortsatt avhengig av pose for å få sove... så jeg prøver å unngå det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...