Gå til innhold

Leser om så få som har valgt emmaljunga duovogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har termin i slutten av april. Vi har derfor et håp om at bagdelen kan brukes de første vintermånedene neste sesong fordi vi gikk for en duovogn av emmaljunga som er ganske stor. Er dette urealistisk ønske? Velger de fleste bort duovogna fordi den er så stor? Eller er det andre grunner at det er så få som velger den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte i 2005 bort Duo Edge pga at vi ikke fikk den inn i bilen........

Skrevet

Vi valgte Emmaljunga City Cross til fordel for duo-vogna på grunn av vekt og størrelse.

Det er jo kjekt med grei størrelse på bagen, men oftest vil ikke de små ligge lengre enn 5-6 måneder uansett. Og da tenker vi å bytte over til sportsvogn-delen, som er mye mindre, lavere og nettere på city crossen enn duo edge.

I tillegg veier vogna mange kg mindre, noe som jeg syns er viktig når en skal opp bratte bakker eller ut og inn av bilen...

Skrevet

Tror nok sikkert du kan bruke bagen til neste høst, jeg gjorde det ikke men det var fordi jeg var utålmodig etter å bruke sportsvogn, ikke fordi bagen ble for liten....Synes den bagen er veldig fin jeg!

Skrevet

ville nok valgt dou vogn om dere har plass i bilen ja.

jeg hadde sports vogn med hard bag i til gutten min men han voks ut av den når han var 3 mnd , Så vi gikk til innkjøp av brukt brio dyo vogn for å ha stor nok bag til han.

å i dyp vogna var der en sann kant nedi vogna en kunne ha opp så han kunne sitte når han blei så stor

Skrevet

Vi har valgt emmaljunga edge duovogn

Nydelig vogn:) MEn tar litt stor plas i bilen, men er en drømm å trille og er jo det jeg har den for, ikke for å kjøre rundt med den i bilen;)

Skrevet

Takk for svar! Vi får heldigvis akkurat plass i bilen.. etter litt ommøblering baki der. Godt å høre at det er god trillekomfort. Tenker det er det viktigste! Så får vi se om bag'en blir aktuell første halvdel av neste vinter...

Skrevet

Vi valgte edge duo fordi den var stødig og den er jo flott å se på også! God å trille og ja, den er tung... Men vi kjøpte oss en "sentervogn" i tillegg...

Vi får den uten problemer inn i bilen (ford focus stasjonsvogn)

Skrevet

Ser det er så mange som skriver at den ikke går inn i bilen. Vi har duo edge, og en liten Golf, og vi får inn vogna baki vi :-) (har fjerna den hattehylla, og må ta av to hjul på ene sida av vogna, noe som går kjapt). Vår baby er nå fem mnd, og vogna passer ennå, men da med dyne/teppe. Det blir litt trangt med pose. Men sittedelen er jo god, barnet kan legges nesten helt ned, og med en god pose (f.eks Voksi) går det jo fint å bruke denne neste vinter?

Syns vogna er helt herlig, og den kommer seg fram på all slags føre. Du sier forresten at det er så få som velger enne vogna, men jeg syns jeg ser det motsatte jeg :-)

Skrevet

Vi fikk ei jente i mai-06 og valgte emaljunga duo classic. Hun har brukt bagen helt til nå, og hun har hatt god plass. Den er litt tung å løfte inn i bilen, men er plass nok. Den er veldig god å trille, en stødig og solid vogn. Anbefaler den til alle :) Synest også at det er en stor fordel å ha mygnetting i kalesjen, da er den alltid med på tur.

Vi skal gå for en TFK nå tror jeg, har fått inntrykk av at det er en god vogn.

Lykke til med den lille!

Skrevet

Vi har valgt emmaljunga classic duo kombi, tror vi blir fornøyd med denne =)

Skrevet

Jeg endte opp med en edge duo. Den eneste tvilen jeg hadde var at den visstnok skulle være så stor med tanke på å få plass til den i bilen. Men plass i bilen ble det. Jeg venter baby i mai, og håper også på at bagen skal passe litt utover høsten/vinteren. Har hørt om flere som har brukt en slik vogn til babyen var over året, så det finnes jo håp :-)

Synes ikke det er så få som velger den. Men det virker som de som ikke velger den synes den er for stor og tung.

Skrevet

Nå ble jeg litt mer optimistisk likevel!! :)

Skrevet

Jeg har Duo Edge til snuppa mi. Den har vært helt fantastisk. Jeg brukte faktisk bagen til henne helt til hun var godt over året. Nesten 1,5 år faktisk. Hun lå så trygt å godt nedi bagen. Men, jeg har inntrykk av at mange velger å gå tidlig over til sportsvogna. Jeg hadde en Quinny vogn i tillegg som jeg brukte i byen og sånn.

Skrevet

helt topp vogn, vi har stasjonsvogn og da er det jo ikke no problem, men en veninne har coupe, hun klikker av baggen, og får plass til understell på langs og baggen litt skråstilt på toppen og da er halve bagasjerommet ledig til bagasje !

har lest noen bilsammenligninger her tidligere, emmaljunga edge/sport er nok ikke ferarrien, men mer caddilacen tror jeg ; )

jeg er ikke i tvil om at babyene ville valgt denne vogna, den er så lun og god. jeg syns det er en fordel at de ligger så lenge som mulig jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...