Gå til innhold

I hviklen uke ble magen synlig på deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 19+2 i dag, og jeg har egentlig ikke fått noen mage... :-(

Skrevet

min komi uke 10 alt, men jeg er utroli tynn...

nå i uke 15+ er jeg 76 cm rundt magen,,, noe som er veldi synli, egentli utenom i stooore klær...

Skrevet

uke 9 kom magan hær..har vokse ganske fort herre gangen.. føler meg alerede svær....

Skrevet

Rundt halvveis med nr 1 og rundt uke 9 med de to andre.

Skrevet

Ca i uke 20... Da spratt den ut over natta... Kjemperart!

Skrevet

Er 21+4 i dag og magen er fortsatt fraværende... Hadde det ikkevært for at jeg kjenner liv og har bildebevis fra ul`n hadde jeg trodd at jeg går og innbilder meg ting=P

Skrevet

jeg er 14+1 og avhengig av klærne jeg har på meg så synes magen min.

Nå er jeg litt lubben fra før, men dette er mer gravidmage enn lubben mage tihi

Mannen min kommenterte det hin dagen. Han mente at nå hadde jeg fått ordentlig gravidmage. Deilig.

Skrevet

Jeg er 14+5 og har fått mage, til tider skikeklig god kul andre dager litt mer lubbent utseende.. Men nå er den kommet for å bli.. Fikk mage uke 6 men den forsvant igjen.. Dette er min første..

Skrevet

♡Joakim/Jeannette-04.08.07♡

Magen din forsvant nokk fordi det var luft:) veldig vanlig å være oppblåst i begynnelsen.Jeg så SKIKKELIG gravid ut med en gang jeg spiste litt fordi magen blåste seg opp...har bilder viss dere trykker på nicket mitt så kan dere dømme selv;) men er nå 17 uker og magen viser gått, er like stor nå som jeg var sist når jeg var 24 uker på vei;)

Skrevet

Nå er jeg 21+2 og egentlig ikke noe mage enda!!

Forrige gang rakk ikke pikken og sprute før magen tøt :)

Skrevet

uke 9 for meg! synes d var veldi tili! ( har en fra før.. d har vel litt å si) no e å over uke 18 og synes magen e svær!

Skrevet

Jeg er 15+4 i dag og magen spratt ut for ca tre uker siden, den vokser for hver dag. Nå begynner jeg å se gravid og ikke bare tykk ut:)

Skrevet

i uke 10 begynte jeg å se selv at der var en mage når jeg sto i undertøyet (ja jeg kike i speilet hver dag for å skjekke om den vokser :P)

og nå i uke 14 så er den større og ser ikke ut som om den skal forsvinne nei.....

ligger bilder på filer..

Skrevet

Luft-magen kom med en gang! Men ellers ikke noe før enn ei uke sia, i uke 12. Det har kommet en kul med rekordfart, og nå har jeg tatt i bruk mamma-bukse!

Skrevet

hei! ikke bekymre deg:)jeg er i uke 20 og har ikke noen mage utenom at den er knall hard:(litt kjedelig når du ser andre med de magene,kan jo vere at den skyter fart på oss også snart,la oss håpe på det:)

Skrevet

jeg tror jeg selv merket at magen hadde vokst litt da jeg var rundt 16 uker, nå er jeg 23 uker og gleder meg skikkeli til å få ordentlig rund, fin mage=) er på god vei:P

Skrevet

uke 19 nå og alle spør om jeg skal føde snart.venter nr 4. symfysemål på 22. gjengen er usikker på 5juli termin nå, hadde mens term 7juni. kjempe store koseklompen der inne

Skrevet

uke 9-10 - hadde på det tidspunktet gått ned mange kilo pga kvalme så det var bare "gravidmage" da. Regner med den var synlig for andre i uke 13-14. Er 2. gangs.

Skrevet

Syns magen kom veldig tidlig...men er jo annengangs og fødte for to år siden, så "trøster" meg med det...

Er nå 15+5 og har tydelig gravidemage...den begynte vel å komme rundt uke 12 så smått...

Var på kontroll da jeg var 14+6 og da var sf-målet mitt 15 cm....over det grønne skraverte feltet altså...

Skrevet

Har så vidt begynt å få mage nå ,er 18+1 idag. Men de som ikke vet jeg er gravid kan ikke se det. Går i vanlige klær ennå...

sf-mål var 15 cm for ei uke sia....

Er mitt 3. barn, men er lenge siden jeg var gravid sist.

Skrevet

Min mage kom plutselig rundt uke 16. Da måtte jeg gå til innkjøp av mammabukser. Nå er jeg i min 20 uke, og magen har vokst gangske mye. Min svigerrinne syntes jeg jeg var blitt større siden sist hun så meg, og det var bare en uke siden!!

Skrevet

Magen min kom plutselig da jeg gikk inn i uke 16... ikke sånn kjempestor mage da, men man så tydelig at noe hadde skjedd over natten :o) Nå buler den ut! Er halvveis i dag!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...