Gå til innhold

var det et spark???

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er litt tidli enda egentli.... er i uke 16- 15+5, men lå i sengen min i natt, og 4fingerlengder under magen, kjente jeg noe som kan minne om noen som knipser deg på magen, bare fra innsiden. det var ikke luft, for det ville jeg kjent igjen...

er jo litt tildi for spark enda, så må jeg jo spørre om noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke akkurat spark, men bevegelser, det vil jeg tørre å påstå at det er. ^^

Skrevet

det var nok et spark ja pia..... kjente det fra uke 14 denne gangen, men dette er min tredje da..... kos deg med sparkene dine..... det blir bare fler og fler....

Skrevet

men er det ikke egentli litt tidli enda???

og til bevegelse er det vel enda for tidli???

er redd det bare var ønskefølelse og, men det var veldi tydeli...

Skrevet

Nei det er da ikke for tidlig vel? Vi er alle ulike og jeg kjente ørsmå dytt og streif helt fra uke 12-13 av med alle mine tre jeg, også førstemann :-)

Skrevet

Det er jo forskjellig fra person til person.. Men har hatt sånne "knips" som du kaller det lenge, og de har bare utviklet seg til å bli tydeligere og tydeligere. Kos deg du!!

Skrevet

Neida, det er ikke for tidlig. Jeg kjente det i uke 15 allerede, og er førstegangs. Jeg var jo som deg litt usikker på om det var det jeg kjente, og etter hvert ble det bare mer og mer tydelig. En dag var det plutselig ingen tvil lenger.

Skrevet

tusen takk for svar... så morro å høre..

*vente på flere*

kan nesten ikke be om mer da, hørt hjertet, kjent spark, og får 3d ul som vanli ul den 21 feb...

*lykkeli*

Skrevet

legen min sa at det var ikke akkurat et spark man kjente men heller bevegelser.. når barnet beveger seg blir det rørelse i fostervannet, derfor kjennes det. men det er jo positivt uansett:) det er så koselig å virkelig kjenne at det er noe i magen:)

Skrevet

Helt sikkert en bevegelse fra knøttet! Jeg er tredjegangs og kjente de første tegn uke 13 og 14 med mine. Da bare som bobler. Deretter følte jeg de kilingene fra innsiden. Husker ikke når jeg kjente "spark", dvs det kan jo like gjerne være en arm. =0) Men det er ikke usannsynlig at det er bevegelse fra nurket du kjente. Det blir enda mer spennende fremover. Bare vent til bebisen begynner å trø deg på blæra! hi hi

Skrevet

ja, det er utroli morro^^

takk for alle svar.. gleder meg til ul om litt over ei uke...

da har man fått alt, sett den, følt den og hørt den.. og få et kjønn.. kanskje...

gleder meg.

takk for svar:)

Skrevet

Jeg kjente spark 15+6, er førstegangs=)

Og sambo kjente utenpå 16+2, men han har ikke kjent noe siden..

jeg kjenner spark HVER dag, er 21+0 nå, og har kjent hver dag siden 15+6 omtrent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...