Gå til innhold

twilightere 06.02.07

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hanne, takk. Er ikke overbevist om at det er magen her heller, men fant ut det var forsøket verdt siden det ikke er skadelig å ta. Skulle det ikke hjelpe har vi iallfall prøvd det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hanne: her er også venstrepuppen litt kjip... Den fyller seg mye saktere, og det er ikke alltid ho er fornøyd med bare den. Det er der jeg får tette melkeganger også.

Rødhette: vi har brukt minifom i 2 mnd nå, var usikker på om det fungerte, siden vi har gått til kiropraktor også, og mageknipen blei mye bedre av det. Så vi prøvde å kutte den ut, men da rapa ikke snuppa hele dagen. Så vi starta igjen dagen etter. Håper det funker for dere da!

Skrevet

Takker, andrea :)

Nå er han på vei inn i drømmeland, men det var han i stad også.. men så fort han ble tatt bort fra fanget mitt og lagt et annet sted, våkna han. Så nå avventer jeg litt med å flytte han... Hadde vært fint hvis han kunne sovet littegranne. Både han og jeg trenger det..

Skrevet

Han sovna av... og våkna etter stusselige 20 minutter.

Skjønner ikke hvordan det her skal gå... han er nødt å sove mer! Han sover jo bare 10-12 timer i døgnet sånn han holder på nå!

Lettere sagt enn gjort å ta igjen søvn når ungene sover på dagen.. Funker sikkert bra hvis ungene sover på dagen. Men sånn som det er her i huset nå, går det ikke gitt. 20 minutter er ikke nok til at jeg får sovna.. og når jeg skal pumpe meg i tillegg...

Uff, skikkelig dårlig humør nå... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...