Gå til innhold

Da er søknaden sendt til Rikshospitalet!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal til gyn på fredag med tanke på AIH. Håper på å få sende IVF-søknad til Riksen da også. Får dere kanskje forsøk allerede til sommeren? Er det så kort ventetid? Jeg trodde det var 9 måneder... Eller er det AIH du snakker om?

Hei Kick!

Jeg trodde også det var 9 mnd til 1 år venting, men gynekologen sa til meg idag at de var veldig raske. Dette er da på rikshospitalet, og de var visst veldig flinke og nøye der. Detter gjelder icsi mest sannsynlig da. Tenk visst vi kommer inn ca samtidig da, hadde vært morro!!!!! :-)

Jeg ble litt satt ut, jeg nå. Tenk om det går så fort? Jeg tror det vel egentlig ikke før jeg ser det, men... Tror jo at ventetiden er lenger enn 4-5 måneder. Blir spennende å se. Vi vil prøve AIH først, så vi må vel se hva ventetiden til det er først. Blir spennede dette!

Ja enig der. Tror det ikke før jeg ser det. Man kan jo aldri vite, men får håpe det går raskt. Vi må rett på prøverør, sambo har lite mengde, så vi kan ikke få utført AIH. Men dere må ha masse lykke til med det, og skal krysse fingrene mine for at dere ikke behøver noe annet!

Hold oss oppdaterte! :-)

Annonse

Hei Loop 25pp- søknad sendt!

Gynekologen vår sendte inn søknatil IVF på Riksn i dag!!! Hun sa 9 md ventetid til oss, blir veldig spennende å se da:)

Kanskje vi kommer inn samtidig, dere!

Hei hei Wannabemamma25pp Venter på IVF!

Så spennende da at det er flere som sender søknad samtidig! Rart at man får så forskjellige svar, men uansett blir det mest sannsynlig i år.

Vi får holde oss oppdaterte! :-)

Hei Loop og Wannabemamma!

Grattis med sendt søknad, nå er dere et skritt nærmere!

Vi sendte søknad ca. 15. januar, og fikk i går brev med tidspunkt for samtale og undersøkelse. Var forberedt på 9 mnd'ers ventetid, men skal inn til undersøkelse allerede 19 april, mye raskere enn hva jeg hadde trodd. Håper det betyr at vi kan være i gang til sommeren.

Vi skal visst ha icsi, og det hadde jeg hørt var enda lengre ventetid til, men de må ha blitt litt effektive på riksen de siste månedene. :o)

Deilig å slippe å vente så lenge iallefall.

Vi får følge med hverandre fremover, kanskje vi møtes i gangene på riksen?

Lykke til begge to!

Annonse

Hei.

Vår søknad ble sendt i begynnelsen av desember. Har nå vært til undersøkelse/samtale på poliklinikken. Skal så til lap, der var det 4-6 ukers ventetid fikk jeg beskjed om.

Brevet vi har fått fra avd. for ass.befruktning sier at det er ca 9 mnd ventetid etter at man er blitt "godkjent", det vil si etter at alle tester er tatt og alle samtaler er gjort. Så jeg fant ut at det er bedre å forvente at dette tar tid, og heller bli positivt overrasket hvis det går raskere!

Lykke til alle sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...