Gå til innhold

Et lite spørsmål fra en prøver..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei..! Noen her som hadde harde pulsslag i magen fra navlen og ned? Altså før dere fant ut at dere var gravid? Håper på svar.. Lykke til videre.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg husker ikke at jeg har kjent noe slikt på noen av svangerskapene mine. Har ikke hørt om det heller..

Det jeg kjente det på var at brystene ble ømme, og det er de ikke til vanlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg kjente etterhvert pulsslagene veldig tydelig i magen etterhvert i det første svangerskapet mitt. Men ikke så tidlig. Vanskelig å vente til ikm!! Jeg er akkurat begynt på 7. uke. De to ukene fra eggløsning til ikm var ufattelig lange. jeg testet med clearblue tre dger før ikm, og den viste positivt da. Hvor lenge har du igjen før du kan teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter tr i morgen eller torsdag.. Samboeren min er sikker på at jeg er gravid men jeg tror ikke det.. Han har selv lagt om natten og kjent en ufattelig puls i magen min.. Jeg har ufattelige smerter i brystene min værst om jeg går fort eller i trapper også er det en de smertene jeg har i magen, langs hoftene og ned over og litt bak i ryggen.. Pleier ikke å være sånn før tr men de samme smertene har eg under eggløsning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...