Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morgen skal vi på ul! jeg gruer meg litt oxo.. tilfelle det er noe gærent.. men får ikke håpe det!

håper vi får se kjønnet oxo!! =)

dere som har vært på ul, hvor lenge får vi se babyen egentlig? hvor lang tid tar en ul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Jeg vil anta at tiden inne til UL kan vare ca 1/2time. Det spørs hvor god tid de har har jeg erfart. Nå har jeg foreløpig vært til UL 4 ganger i dette sv.skapet pga ekstra oppfølgning, og det er ofte sånn at legen går igjennom bildene og ser igjennom selv før han/hun viser dere de forskjellige delene og forklarer. Tror ikke du skal grue deg. I de aller fleste tilfellene er alt bare bra. Og skulle noe være galt er det mye som kan rettes på i dag, uten varige men'.

Nei gled deg til å se knøttet deres bevege seg. Lykke til!

Skrevet

det var koselig å høre =) men jeg leser så mye om alle som kjenner spark og sånt.. jeg tror jeg har kjent spark, men ikke mye og ikke hver dag. er 18 uker nå.. kanskje normalt det oxo.. jeg vet ikke..

Skrevet

Du har helt sikkert kjent bevegelser nå. Kanskje ikke bevisst at det er bevegelser, men barnet rører mye på seg. Jeg er gravid med tredjemann og de første tegnene alle gangene var ved uke 13-14, små bobler. Senere ble det denne kilingen som om det skulle være en fiskehale på innsiden. nå kjenner jeg ordentlige dult. Kan også se det noen ganger på utsiden og føle det på hånda mi. Spesielt når jeg har spist. jeg er 22+1. Det høres helt normalt ut det du beskriver. Kanskje er du aktiv fysisk også slik at du ikke har lagt så mye merke til det. Tror ikke du skal engste deg ihvewrtfall. Det blir spennende med UL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...