glad1977 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er nå 38 +0 og begynner sikkelig å glede meg til å treffe lillejenta som sparker og rører på seg inni meg ;-). Har lest en del her inn epå BIM om modningsakupunktur og lurer på om det er noe for meg, Har en del spørsmål som jeg håper noen der ute kan svare meg på: - Når bør man begynne med modningsakupunktur? - Er det noen som har noen akupunktører å anbefale i Trondheim? (Navn og telefonnummer) - Er det noen sammenheng mellom det å få slik akupunktur og det å få en lettere fødsel?? Hadde vært ok å hørt deres eraferinger på dette området.
mayaya Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Aner ikke, men hjelper til å dytte! Jeg vil også vite :-)
**engel** Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Hei. Har vert hos jm i dag som sette modningsnåler på meg. Det kan en etter uke 38 kunne hun fortelle. Modningsnålene hjelper bare til modning. Men på mange sjukehus har jm akupunktur som alternativ smertelindring etc. Så det er bare å spørre etter hvilke tilbud de har der du skal føde. Merker alt nå at nålene har hatt en funksjon, men om det hjelper fukt ut vet jeg jo ikke ennå. Skal ha ny time hos henne på mandag om ingenting har sjedd til da. Har bestilt dobbelt time også da slik at jeg kan få flere nåler om nødvendig.
mayaya Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Men er det ikke noe sted man kan bestille time til slik akupunktur, da?
blondie78 Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Hei! Jeg har blitt anbefalt akupunktøren Arne Kausland, 73520742, og han holder til i Olav Tryggvasonsgt. Han jobber i tillegg som lærer på akupunkturutdaningen, og er meget anerkjent. Har ikke prøvd han selv ennå, men skal bestille time når jeg nærmer meg termin. Tror du bør være i uke 38. Jobber selv som fysioterapeut, og det er flere i vårt miljø som har pratet varmt om denne fyren. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå