Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Dette har jeg slitt med siden sønnen min ble født. Han har nesten ikke sovet en hel natt uten å våkne. Sånn som inatt...da la jeg han 19-19.30 tiden. Da sov han som en stein til ca. kl. 03.47. Og da var han våken helt til vekkeklokka ringte kl. 06.15. Og noen ganger våkner han i 22-tiden og sover ikke igjen før i 2-3 tiden om natten. Dette sliter veldig på meg, for det går utover studiet mitt. Har snakket med helsesøster om det, men hun kunne bare komme med de samme rådene hun kom med før. Han er to år, og går i bhg. I bhg så sover han max 1,5 timer. Jeg har prøvd å kutte ut middagsluren, men da blir han så trøtt i 17- tiden at han dupper av, og da får han hvertfall ikke sove om natten. Noen her som opplever det samme, og som kanskje gjorde noe som hjalp??
Gothminister Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg ville ha fortsatt prøvd å kutte ut dagsøvnen i en lengre periode. Sønnen min nektet å sove i barnehagen,var altfor nysgjerrig,så vi kuttet da ut dagsøvnen her hjemme da også. Det tok en stund før han ble vant med det. Han sovnet på gulvet her også. Gå ut og lek,eller gjør noe så han ikke sovner ved 17 tiden. Etterhvert vil han bli vant med ikke å sove på dagen,så da blir vel natta likere tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå