Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Noen her som har vært på fotografering og bare tatt i mot det gratis bildet? Ikke kjøpt noe mer? Hvordan var det og ble det mye selgerpes for å kjøpe flere, ble du oppringt etterpå e.l.? Jeg har veldig lyst til å bestille time, men synes det er veldig dyrt å kjøpe bilder der, så jeg har ikke lyst til å kjøpe noe ekstra hvis ikke jeg er superfornøyd og bare må ha! Og sist, men ikke minst, er de så gode som folk skal ha det til?
vi blir 4 :o) Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 vi tok bilder på fame, og er superfornøyde.. Hadde egentlig ikke planer om å kjøpe noe i tillegg til det gratis-bildet, men så var det så fantastisk mange flotte bilder der.. Så vi endte opp med et album og to store forstørrelser.. det ble dyrt! Tror dette gjelder for mange som går dit.. man bare må ha de fine bildene.. )
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Kanskje jeg skulle tatt en time, er bildene bra er det jo fint. Er de mye dyrere enn andre?
storesøster og lillebror Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Var på fotografering forrige uke. Skal på visning neste uke. Har egentlig ikke tenkt å kjøpe noe, men får se. Koster en del ja. Kjenner han som er fotograf. Håper at d ikke blir for mye kjøpepress...
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 vi skal også på sånn gratis.. 1mars.. men hun jeg snakket med sa man fikk med bildene på cd.. da kan man vel bare fremkalle de i fotobutikken? eller går ikke det?
IAIA Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Kvaliteten på bildene på cd'en er forringet, så det går ikke så bra....
mammaentiltrulte Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 var der før julog fikk det gratis bildet. kjøpte et ekstra hadde bestemt meg for det på forhånd ikke noe kjøpepress. men hadde jeg hatt penger hadde det blitt mange fler for det var råflotte bilder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå