solstjernen - seksbarns mor Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Her i huset er det SNØ - som er blitt til NØS Eg drar på smilebåndet hver gang hun sier det. Bokstavene har stokket seg litt ja... hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 hehe..her blir snø bare NØ!! Men er festlig når hun prøver seg på ødelagt -"ælåt" hehe... og lese er "lollo"! Og så kaller hun alle damer for "MANN!!" hihi.. litt pinlig i butikkene...hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 6. februar 2007 #3 Del Skrevet 6. februar 2007 Hmm.. her blir det sagt en del morsom iløpet av en dag.. Men det er mest rare setninger.. ikke ord som blir sagt feil altså.. Alexandra er blitt ganske flink å snakke, men sliter litt med sitt eget navn.. ASANA... hehe Også er hun ganske søt nar hun sier Romeo ( jomjo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 mysjamass =pyjamas. Jeg må dra på smilebåndet hver gang jeg hörer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 6. februar 2007 #5 Del Skrevet 6. februar 2007 Vet ikke helt hva som er det rareste, den siste uken har han begynt å si så vanvittig mye, jeg klarer ikke helt å henge med. Ikke vet jeg hva alt betyr heller. Han har sikkert tidoblet repotoaret sitt.... Så gøy:-) Men noe jeg synes er veldig artig er at han kaller seg selv, Mathias Emil, for mila. Spesielt gøy synes jeg det er fordi jeg kjemper en hard kamp for å få folk til å bruke begge navnene, hadde ikke gjort noe om del ble bare Emil heller, men kun Mathias liker jeg ikke at de kaller han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 6. februar 2007 #6 Del Skrevet 6. februar 2007 hihi, Annika kaller seg selv for Akka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Expat Skrevet 6. februar 2007 #7 Del Skrevet 6. februar 2007 Veldig mye får -lili på enden av seg, og så er det flere språk, da. Norsk er av en eller annen grunn lettest for henne for tiden. Selv om det er kun tysk i bhg. Hun snakker ikke to ord på rad ennå. Det er tenkepause imellom hvis de hører sammen... Men skikkelig papegøye for tiden. Appelili (airplane), Emililli (dukken emily) er noen gode uttrykkene. Bleie heter bæla. Og så sier hun monnen (næmmen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skorpion-75 Skrevet 7. februar 2007 #8 Del Skrevet 7. februar 2007 Her er det mye som bli rare ord, fisk har i lang tid blitt pikk, men det kommer seg, er nærmere pisk nå. Akebrett blir apegrett, og pappegøye er pakkebøye:-) Artig når det kommer setninger med 4-5 ord. Gjør seg mer forstått om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marianne1231 Skrevet 7. februar 2007 #9 Del Skrevet 7. februar 2007 Han sier mye rart,men det artigste ordet er vel "tideli"som er tissen hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 7. februar 2007 #10 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe, dette var et morsomt innlegg - Bra Pia!!! Her sies det mye rart, men vi ler oss skakke når han prøver å si Jippi! Da løper han rundt i ring med armene i været og roper "PIPPI, PIPPI" Skjer stort sett hver gang han får til noe nytt, eller skal spise middag:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 7. februar 2007 #11 Del Skrevet 7. februar 2007 Åååå..kom på et ord -navn som har en artig vri her i huset.. "bestevennen" hennes heter Håkon..og hun jubler villt når vi skal besøke ham "Kokko-kokko!!!" hihihihi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 7. februar 2007 #12 Del Skrevet 7. februar 2007 hehe....bra tråd! Lille har også en del ord som uttales ganske komisk. Det beste er vel: mykkla-ykkla......med "finsk" vri.....som skal bety motorsykkel :-))) Forøvrig kaller han kaviar for aviaviar og seg selv for massius (Magnus...ikke Marius som man kunne tro han het) Lastebil het en stund 'appila'. Han er også veldig komisk når han skal si ødelagt. Han starter med å forme munnen til et rundt hull som han fyller med tungespissen mens han sier 'l' hvorpå han fortsetter med å si 'lølakt' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 7. februar 2007 #13 Del Skrevet 7. februar 2007 Matilde er vel blant dem med minst repetoar på snakkingen, men hun prøver seg hun også. Siste koselige tilskudd på lista er fai -farmor pott/potti - potte shi - siv (dagmamma) ellers tror jeg vi har fått en liten asiaterdatter. så barnetv fra thailand i dag og de ungene der snakker veldig likt til det matilde trykker utav seg - ikke aner jeg hvor det kommer fra :oD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #14 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei:) Nå har jeg humret og ledd godt:) De er jo bare så søte... Kjenner igjen denne stokkingen på bokstaver. Blå blir fort til Bål for å si det sånn. Ellers er hun ganske søt sår vi teller: en=n to=to tre=te fire=fem (hihi) fem=fem seks=ex sju=ni (!) også er det åtte ni og ti som alltid bare renner bort i grusen, fordi sju er jo ni!!! Merkelig fenomen dette, men tror det har noe med konsentrasjon å gjøre:) Ellers er det bare en fryd å høre på all bablingen, selv om det ikke alltid er så lett å forstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 8. februar 2007 #15 Del Skrevet 8. februar 2007 He he hun begynner å snakke ganske rent men hun har noen ord som er gangske festlige. -Når jeg støvsuger så sier hun " mamma søgesæ" - hun sier "boska" om buksa. - når hun skal synge mikkel rev sangen så synger hun "mikkel rev skvatt å skrev" åååå de er sååå herlige i denne alderen altså...sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica *rosa og blå* Skrevet 8. februar 2007 #16 Del Skrevet 8. februar 2007 hmm... natalie sier ikke mange "reine" ord, men hun prøver hvertfall! iie = natalie gakka/e = alt med vinger og datt ned naa = natta hm, kommer ikke på mer i slengen! Men nå må jeg lage middag!! sniker meg inn en tur i kveld jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 8. februar 2007 #17 Del Skrevet 8. februar 2007 Kom på et artig ord som hun sier.. Bukse er blitt til Bokese... Og strømpebukse er stømpbokese... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå