storemilla Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Slimproppen min lå plutselig som en liten geleklump i trusa i går kveld. Har termin om fire dager, så går jo og "kjenner ordentlig etter" nå. Noen med erfaring som kan fortelle hvor lang tid det tok før fødsel etter at proppen hadde gått? Vet det kan ta flere dager, men er nysgjerrig på "statistikken":-)
♥Spirevipp♥ Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Oi! Så spennende! Ei jeg kjenner fortalte at slimproppen gikk en uke før hun fødte....mens hos søstra mi gikk den kvelden i forveien! Lykke til da!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Min slimpropp gikk inatt og litt idag.. så jeg lurer på det samme, spurte nettopp om no a det samme som du gjorde, bare at jeg spurte inne på dib.. gå inn på skravle der å se om det kommer noen svar der
r-j-s 'nå er gutten vår her' Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 når jeg fødte første mann tok det 3 dager fra slimproppen gikk til jeg fødte... Lykke til:)
to før - nr 3 og 4 på vei Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 min gikk i dag.. jeg er tolv dager over termin da, så jeg håper VIIIRKELIG ting skjer snart sååå lei...
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 For min del så gikk slimproppen på termindagen og fødte 2 dager etter, og når du er så nærme termin så vil jeg si at fødselen din er igang men det er vanskelig og si når riene setter i gang. Så du bør slappe av og sove om du klarer for babyen er her om et par dager vil jeg si! og mange av mine venner startet også fødselen slik. Denne proppen sitter der for å ikke få infeksjoner ol under graviditeten og når den går så tett opptil termin er det fordi nå er babyen klar til å komme ut!!! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå