glad1977 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Høres så praktisk ut, så jeg vurderer å kjøpe det.
mayaya Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 1599 for den med isofixfeste, 1199 for den med beltefeste, er fullpris iallefall.
frøy@ Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 På Barnas Hus koster det 1599...tror vi skal prøve uten først..
MammaiLarvik Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Er tilbud på Maxi Cosi på Barnas Hus nå. Leste det i Gravid, som kom i dag. Tror det var i uke 7 og 8.... Så løp og kjøp!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Nytt Gravid- blad idag? Trodde ikke at det kom før i neste uke??
frøy@ Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Er tilbud på bilsetet ja, men ikke på basen dessverre..ringte i går for å høre om de hadde flere igjen og da sa hun at kampanjen var over på lørdag, men de hadde noen igjen (Trondheim) og de solgte de for tilbudspris.. Så løp og kjøp ja! :-)
mayaya Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Tror ikke man kommer over så mange tilbud på selve basen, for det er ikke det de lokker folk dit med liksom.. Mye enklere å selge stolen billig, og så kjøper vel folk base uansett, om de vil ha den.. Men Gravid - kommer ikke det neste uke???
Lykkelig! :) Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Mulig de som abbonerer på Gravid får det litt før det kommer i butikken...?
mayaya Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Det er sant! Jeg får jo F&B og Nemi noen dager før, ja.. hihi, tenkte ikke på det jeg :-D
Strålende Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 OM du vil ha base så ville jeg fulgt med på finn.no, der dukker det av og til opp noen...kom en like etter jeg hadde kjøpt på ebay.. men på ebay der sendte ikke den selgeren til Norge så jeg måtte få den levert til svigermor i England, men det var greit det.. da tar hun den med seg hit når nurket er født.. selgeren kjørte faktisk å leverte den på døren til hun, service mener nå jeg ja..kjekt ) Men som sagt, sjekk finn.no daglig så plutselig har du fått deg en brukt rimelig base ) easybase heter den som jeg har, isofix er for nyere biler med sånne festeting i ) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Vi har investert i isofixbasen til 1.599,- synes det var litt dyrt, men etter å ha prøvd den i bilen virker det absolutt verdt investeringen. Kjempe enkelt å feste setet, i tillegg er det mye sikrere enn å bruke sikkerhetsselen. Når du setter setet i basen sier det "klikk" og setet sitter helt fast. Ingen mulighet til å skyve det sidelengs som med selen, og heller ingen fare for ikke å feste det riktig. Veldig praktisk siden setet tas ofte inn og ut av bilen - ikke bare babyen.
gledeseg:) Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 isofixbasen er billigere på Happyland i Sverige:) husker ikke nøyaktig hvor mye, men det er noen 100-lapper å spare!!! så skal man på "harry-tur" uansett, så er det ingen dum ting:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå