ma-ho Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Når begynte dere med smokk, prinsessa mi vil ha pupp hele tiden. Tydelig sugesyk bare, ikke sulten.
Tipp topp Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Med nr 1 ventet vi ca 4 uker før vi prøvde da alle sa det var viktig at ammingen var godt i gang først. Resultatet var at hun ikke ville ha smukk, men heller bruke meg. Nr 2 fikk derfor smukk med en gang vi kom hjem fra sykehuset og har aldri hatt noen problemer med amming eller smukk.
ma-ho Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Jenta mi er snart 2uker gammel og jeg sliter med såre bryst vorter fordi ho skal ligge og kose suge.Tror jeg skal prøve smokk.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 De anbefaler vel å vente til 6 uker, men vi gav han 2 dag hjemme. Hang i puppen og jeg ble sliten. Har ikke hatt store problemer med amming :-) Er førstegangs! Ble en ny gutt når han fikk den!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Vi begynte når han var 3 dager.. Ikke noe problem med ammingen etter det.. Så prøv du =) Kiropraktor sier at smokk bare er bra, for de stimulerer noen nerver inni munn..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 + ar det er heldig i forhold til krybbedød :-)
ma boi Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Begynte den dagen vi kom hjem fra sykehuset, aldri hatt problemer med amming. Men han er ikke så god til å holde på smokken selv ennå, snart tre mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå