Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere med smokk, prinsessa mi vil ha pupp hele tiden. Tydelig sugesyk bare, ikke sulten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med nr 1 ventet vi ca 4 uker før vi prøvde da alle sa det var viktig at ammingen var godt i gang først. Resultatet var at hun ikke ville ha smukk, men heller bruke meg. Nr 2 fikk derfor smukk med en gang vi kom hjem fra sykehuset og har aldri hatt noen problemer med amming eller smukk.

Skrevet

Jenta mi er snart 2uker gammel og jeg sliter med såre bryst vorter fordi ho skal ligge og kose suge.Tror jeg skal prøve smokk.

Skrevet

De anbefaler vel å vente til 6 uker, men vi gav han 2 dag hjemme. Hang i puppen og jeg ble sliten. Har ikke hatt store problemer med amming :-) Er førstegangs! Ble en ny gutt når han fikk den!

Skrevet

Vi begynte når han var 3 dager.. Ikke noe problem med ammingen etter det.. Så prøv du =) Kiropraktor sier at smokk bare er bra, for de stimulerer noen nerver inni munn..

Skrevet

+ ar det er heldig i forhold til krybbedød :-)

Skrevet

Begynte den dagen vi kom hjem fra sykehuset, aldri hatt problemer med amming. Men han er ikke så god til å holde på smokken selv ennå, snart tre mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...