Gå til innhold

Jippi! Hodet har begynt å feste seg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent at det liksom "sprenger" i bekkenskåla (hvis dere skjønner?) de siste par-tre kveldene. Så var jeg på akupunktur hos en Jordmor i går (pga. bekkenløsning) og bad henne sjekke.

Hun kunne såvidt rugge litt på hodet, men det hadde begynt å feste seg. Jippi!!

Tar ALT som milepæler nå for tiden.. ;-)

Går bare og venter jeg nå... Er skikkelig rastløs.. Og bare 33 fullgåtte uker... Må nok begynne med baby-tøyet snart ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HEi!!

Gratulere...artig at det skjer noe da!!!Skal til legen i dag pga at beina mine er så urolige...kan legen finne ut om hodet er på tur til å feste seg?hvordan kjente jordmor dette?Er så spent jeg, det er så mye nytt!!Er du i fullt arbeid, eller er du noe sykemeldt?Greit å høre litt om andre også....

Skrevet

er ikke sikkert det vil skje noe fortere uansett. ikke for aa ta motet ifra deg, men soestra mi fikk beskjed at hodet var festet i uke 32, og de sa at det kan skje foer tiden. men hun gikk da og ventet og ventet og veeeeeentet. hun fikk sin lille jente 2 uker over tiden. Er nok best aa vaere innstilt paa aa gaa ut tiden uansett, for ventetiden paa slutten blir saa lang og fael hvis man tror at det skal skje 3 uker foer. :) Er ihvertfall denne beskjeden min soester har gitt meg. Uansett lykke til og jeg haaper du slipper aa vente saa lenge! :)

Skrevet

Ja, jeg legen kan nok finne ut det også.

JM tok et godt tak rundt hodet til babyen utenpå magen (ganske langt nede ved "hårfestet") og rugget det forsiktig fra side til side. Hun sa hun kunne rikke det såvidt, men at det var begynt å feste seg.

Kjenner det hver dag nå at den lille luringen jobber spenner og skrur hodet nedover - litt ømt noen ganger..

Jeg jobber 50% - har en stillesittende jobb, så det er greit å slippe med halv dag når bekkenet er litt kranglete :-) Enn du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...