Elllis Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 E.r i uke 26+ , har problemer med å sove om natta. Er oppe flere ganger for å tisse, men er egentlig ikke det som er problemet tror jeg - har bare problemer med å finne søvnen i første omgang. Noen flere? Evt som har snakket med lege og fått forklaring evt løsning på problemet? Jobber 100% (er hjemme i dag) så jeg må komme meg opp om morgenen.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Jeg også opplever dette, føler liksom ikke at jeg har hatt en skikkelig god natts søvn på lenge Føler meg litt urlolig i kroppen igrunn, vansklig å forklare.. Har ikke snakket med lege/jordmor om dette... (Jeg er forresten i uke 23)
fox`y Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 ja jeg har problemer me å finne søvnen..ligger bare å vrir meg i sengen.. er oppe flere ganger pr natt.. å d sliter litt..pga av dette plages jeg oxo mye me hodepine.. så søvn blir d utrolig lite av..må opp i rett tid oxo til lillemann.. er fortiden sykmeldt. har ikke snakket me Lege/jordmor om dette men vurderer å ta d opp på neste kontroll... jeg er fulgåtte 18 uker nå..
LoveInMyTummy Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Ja, søvnkvaliteten er veldig varierende, og det ødelegger en del at man må stå opp for å tisse flere ganger om natten. Jeg sover som regel best like før jeg må stå opp. Har også problemer med at jeg blir skikkelig tett i nesen om natten. Noen ganger føler jeg meg svimmel og uvel fordi jeg har fått for lite søvn. Men på jobb må man;) Jeg trodde at søvnbehovet skulle bli mindre i 2 trisemester, men neida...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå