Gjest Skrevet 6. februar 2007 #1 Del Skrevet 6. februar 2007 Hva er det jeg leser??!!!!!!! Har de begynt å slenge dritt til deg også nå? Skulle tro dette forumet besto av folk med litt mer i mellom ørene enn som så! KOKER HER JEG SITTER! For å gå løs på noen som allerede ligger nede,er så hjerterått og brutalt som det går an å bli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vet du hvem det er ? Er nesten sånn at en skulle lagt det ut offentlig her inne, så den personen/personene kunne fått så hatten passet. Jeg kjenner jeg blir skikkelig møkkforbannet her jeg sitter, det skulle ikke være mulig å oppføre seg så råttent mot noen! ÅÅ jeg er sinna nå ! Hvordan går det med deg nå da?Går det bra med deg eller? Tenker masse på deg, er så glad for at vi har fått igjen kontakten, har savnet deg mye jeg. Bra du ikke gir opp ihvertfall og ikke gir ivf en på båten. Jeg er jo igang selv nå og jeg håper virkelig at 2007 og 2008 gir oss mange gleder. Vær sterk. tullemora mi. Ikke bry deg om de idiotene som tror de er så mye bedre enn andre. Det er sikkert bare noen bitre drittkjerringer som holder på.Skulle tro at en ville være mer i "trygge" omgivelser inne på et sånt forum, men det ser visst ut til at vi tar feil med tanke på akkurat det. Synd at noen få skal få ødelegge her inne.Trodde man skulle støtte hverandre, ikke slenge dritt. Jeg er ihvertfall her for deg, Tullemor. det skal du vite. Store bamseklemmer fra meg til deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8107429-tullemora-mi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. februar 2007 #2 Del Skrevet 6. februar 2007 Heeeeeeeei... så koselig å høre fra deg... Har du fri i dag? jeg er jo hjemme og prøver å komme meg opp og se fremover, tar litt tid skjønner jeg, men fikk jo svar i går da. Ja ble helt sjokka i går når jeg fikk telefon av ei venninne her hjemme, at jeg måtte inn å lese, så at innlegget var tatt bort til morran hmm... mulig vedkommende angrer litt..(eller moderator, det var drøyt altså) Men er jo ikke noe koselig å bli uthengt, er iallefall veldig tungt nå som jeg er så langt nede.. jeg tar dette som nå skjedde så tungt og jeg er jo livredd for at jeg aldri skal få bli mamma (( snufs..... Blir jo litt spesielt når det står" Tullemor er i psykisk ubalanse osv osv.. ehh ble helt stum når jeg leste det... min kjære ble rasende og ville at jeg skulle slutte å være på bim.. Jeg skrev nemlig at jeg ville finne ut hvem som var så ekkel mot deg, var et innlegg om hvor er Bula skjønner du, og sånt hater jeg.. jeg skulle få hjelp av en venn å finne ut hvem som gjorde dette mot deg, så trodde jeg han fikset det med ip adr men jeg hadde jo misforstått hehe datanerd er iallefall ikke jeg. men dette ble så mye greier ut av osv osv så har plutselig jeg blitt hengt ut da jaja... men så lenge jeg vet hvem det er så er det greit.. Har fått masse tilbakemld både på telefon og sms og msn at folk støtter meg og det er jo koselig. og at de også vet hvem som står bak alt dette her.. Men vi har bestemt oss for å ikke navngi personen for da blir vi jo som henne.... vi legger det dødt.. men blir det noe mer så er det nok!!!!!!!!!!! Lover å ringe deg en dag, bare kommer litt opp fra kjelleren snuppeguri Stor klem... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8107429-tullemora-mi/#findComment-8107669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #3 Del Skrevet 6. februar 2007 Bruke tiden du trenger du, tullemor. Så kan vi snakkes en dag når ting er litt roligere for deg. Synd at du skulle bli hengt ut da for å hjelpe meg.. men du,jeg vet hvem som står bak.. er ikke i tvil heller. Så det skal du ikke tenke på ! Men jeg regner med at du blir hengt ut fordi de tror du også vet. Det er lett å sparke noen som allerede er nede,vet du. Men ikke bry deg om dem, en dag får de svi. Kos deg med mannen din og slapp av som best du kan. Snakkes senere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8107429-tullemora-mi/#findComment-8116479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 6. februar 2007 #4 Del Skrevet 6. februar 2007 Hei... uff det går fremover men det er tungt dette her.. gråter mye men godt også.. Det går over og jeg vet jeg kan bli gravid med ivf og får prøve å se det positive i det... Ja blir hengt ut ja hehe du snakker om syke folk... gir opp jeg!! En dag må de ta straffen, sånn er det med alt her i livet... Take care!! STOR KLEM Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8107429-tullemora-mi/#findComment-8120266 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå