Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 6. februar 2007 #26 Skrevet 6. februar 2007 Mitt 2 svangerskap og ikke dilla hverken denne eller forrige gang. Forsøker å spise så sundt som mulig, men spiser litt m,indre og oftere. Fordøyelsen går bedre sånn :-)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #27 Skrevet 6. februar 2007 ikke noe spesiellt jeg MÅ ha, men har blitt veldig glad i all form for fisk, både middag og pålegg...så liker jeg godt saftige ting sånn som vannis og saftig frukt. har lest at viss vi får dilla på frukt&grønt eller kjøtt varer så er det ofte forde det er noe kroppen mangler som det finnes mye av i disse tingene...men viss det er snop eller chips og sånne ting så kan det være krom osv som mangler i kroppen...derfor er det lurt å ha ett variert kosthold viss en har dilla på noe som en raskt går opp i vekt av,så slepper vi unødvendige kiloer. var selv å kjøpte krom i dag,så jeg ikke skulle komme til å falle for fristelsen av snop, chips og brus. krom tilskudd kan tas av gravide..
Fricke med ting i magen Skrevet 6. februar 2007 #28 Skrevet 6. februar 2007 jeg har dilla på agurk med sitronkonsentrat, salt potetgull, innbakt kylling. kinesisk gennerelt egentli.... ellers egg, egg på brød, bare egg, stekt, kokt, u name it.... *Nam*
mari~m/ lillebror. Skrevet 6. februar 2007 #29 Skrevet 6. februar 2007 jeg har fått dilla på appelsiner og spiser det mange ganger for dagen, men de på være oppskåret i båter. har også begynt og kjenne en hang etter brunost i det siste.
*RutIetutt* Skrevet 6. februar 2007 #30 Skrevet 6. februar 2007 Dilla og dilla - men søt frukt er et must, samme med iste og sjokolade...
Krølle K Skrevet 6. februar 2007 #31 Skrevet 6. februar 2007 Litt enig med vero86, tror det er endel som bruker svangerskapet til å spise masse sjokolade og godis og skylder på at de er gravide ;-) Sjokolade fungerer jo ofte sånn at jo mer man spiser jo mer får man lyst på også, selv om man ikke er gravid. Selv er jeg nå i uke 26 og har ikke hatt dilla på noe som helst. Vi spiser sundt og variert, og styrer unna sukker og fett. Det er jo beviser på at jo mer sukker man inntar jo større blir babissen, og uansett tror jeg det er sunnere også for knøttene våre at vi spiser så sundt som mulig =)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #33 Skrevet 6. februar 2007 her var det frukt de 12første ukene. nå er det sat som er godt, og iskald pepsi jeg må ut å kjøpe om kveldene.... hehe, men hva gjør vi ikke for våre kjære?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå