SugarIntheMorning Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Har en sønn på 8 mnd som forsovidt sover hele natta...Han legger seg 1830 og våkner så igjen kl 05. Da skal han ha pupp.Før pleide han alltid å sovne igjen med en gang, men ikke nå lenger... Nei, nå er det fest frem til ca 06, og da sovner han igjen. Noen som har tips til hvordan jeg kan forskyve dette? Han får både grøt og pupp før han legger seg om kvelden..
Mina06+Mats09 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Sånn er det her også, bare at her er det fest helt frem til 0900. slitsomt ja, men må bare igjennom det..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 legge ham på eget rom så blir ikke du så forstyrret? gjør ikke no om dem er litt våken alene i sengen, etterhvert lærer han seg kanskje at det fortsatt er natta - så lenge du fortsetter å ikke ta ham opp på det tidspunktet.
kruta78 Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 hva spiser han ellers på dagen? Hjelper ikke bare at de spiser seg mett på kvelden. Skal ha nok mat gjennom hele dagen for å ikke ha behov for mat om natten...
SugarIntheMorning Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2007 Han spiser mat hele dagen; grøt på morgenen, brød, banan, middagsmat og grøt igjen.. Litt vanskelig å la han ligge alene på et rom, for vi har bare 2 soverom, og på rommet hans ligger også broren. Har ikke lyst til å vekke han..Resultatet er at jeg har latt minstemann ligge i senga vår etter kl 5...
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Slik har mini vært all tid jeg kan huske ) Er 11 mnd nå. Har begynt å sove litt mindre på dagen, er i bhg. Legger han på den tiden dere legger, men nå er 05 heller unntak. Mellom 05.30 og 07.00 er regelen nå. Før hadde vi tidligst "morgen" klokka 05.30, han lå fint i sengen sin til da.
kruta78 Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 hva sier hs da? jeg fikk beskjed om å nekte mat og ikke gi før kl07... Jenta mi er 6 mnd...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Hva sier hs? Hmmm. er det ikke vi som bestemmer når det er "morgen" i huset ;-) Alle babyer er ulike og har ulik døgnrytme. Må si at det høres utrolig spesielt ut at hs sier at noen skal nektes mat før et visst klokkeslett??!! Er vel vi som er foreldrene og vet det beste for barna våre!
kruta78 Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 måtte du være anonym for å sende det sure innlegget.... Du Må jo ikke høre, men når man har liten erfaring så kan man jo rådføre seg hos dem.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Var vel ikke noe surt innlegg det vel. Da ble det misforstått. Innlegget var nok i en mer forundret tone ja ;-) Ikke meningen å ramme noen hårsåre ;-)
katty Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Det er som å lese om jenta mi:o) Hun startet å våkne kl 05 fra hun var 8 mnd og da var det morgene for henne fram til kl.08. Litt tøft ja, men egentlig bedre enn å ha 2 ammeturn per.natt.) Håper det går over. Alt etter kl 06 er greit synes jeg. Jeg får meg nok ikke til å la henne ligge å gråte over lenger tid. Hun har eget rom og får nok med mat i løpet av dagen (grøt, brød, frukt/fruktmos, middag og grøt+ mm så mye hun vil ha) Tror det bare er snakk om tidsspørsmål så har vi full nattesøvn igjen. Kryss fingrene!!! ) he he. Lykke til:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå