Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

. I går vant vi budrunden på et hus.Vi flytter ikke så veldig langt, for huset ligger lenger oppi gata her. Det er en del større enn det vi har i dag, har bedre planløsning og har sokkelutleie. Det blir kjempemoro!

Eneste "problemet" er at overtagelsen ikke er før 15.juli, og med min termin på 3.aug(foreløpig), så ser jeg for meg en ganske slitsom sommer. I tillegg har jeg aldri gått til termin...Den eneste muligheten tror jeg er å begynne å pakke ned alle ting vi ikke trenger så fort som mulig, slik at jeg har fått vekk noe før jeg blir altfor stor.

Det er egentlig litt rart å skulle flytte - vi har gjort så mye på dette huset, men det skal bli deilig å slippe å ha vaskerom i kjelleren, bli våt på bena fordi vi ikke har en yttergang, og slippe å løpe ned for å dusje fordi vi ikke har bad i soveromsetasjen.

Jeg har sendt sms til alle venner, og sagt i fra om at vi trenger malehjelp (MYE PANEL!).

Håper nesten på at den første terminen min er riktig (14.aug), slik at jeg har mulighet til å hjelpe til litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi e på utsjik etter hus men har ikke funnet noe ennda.alle husene e på gal sia av byen.æ har termin 7 august,håper veldig på at vi finner hus innen juni.vi flytta inn her for ett år sia,vi hadde jo ikke planlagt flere barn så her va d nok plass...men nu melder nr 3 seg.så da blir d lite og vi må selge og flytte.

Skrevet

Gratulerer med nytt hus.o) Og husk at alt ordner seg for snille jenter ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...