paula28 Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Lille jenta vår har nesten siden fødselen sovet natten igjennom, men nå (snart fem mnd), har hun begynt å våkne opptil tre ganger pr natt, tydelig sulten! Er ikke vant til dette jeg.. Jeg har heldigvis mm, så jeg slipper å stå opp og lage mme. Er det pga av alderen at hun har begynt med dette, at melken ikke strekker til?? Vi har begynt å gi henne smaksprøver på forskjellig 4-mnd-mat, og det ser ut til at hun liker det. Bør jeg gi henne dette om kvelden, slik at hun er lengre mett? Hvor mye? Andre råd?
firemerkersmør Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Har sikkert blitt så stor at hun trenger mer energi. Tror det er summen av eneri i løpet av dagen som er avgjørende, og ikke når de får det. Din melkeproduksjon kommer til å tilpasse seg hennes behov, så bare fortsett å amme. Jeg er litt imot å gi barna mer fast føde for at de skla sove hele natta jeg da (hvis de ikke er helt håpløse da), men det er jo opp til hver enkelt. Mener vi har permisjon for å ta oss av det, ikke alle det hjelper på heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå