mamma i juli Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er altså i 18 uke og har enda ikke fått noe brev om time til UL. Synes jeg har vært tålmodig og ventet lenge nå. Kan jeg ringe rett til sykehuset og spørre (Til føden i så fall???) eller må kontakten gå gjennom fastlegen? Eller er det vanlig at man får beskjed så seint? Kan ikke huske når jeg fikk innkallelese ved forrige svangerskap. Jeg skal foresten føde på A-hus. Håper noen kan svare med på dette!!!
Steinbukk77 Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Du må ringe sykehuset. Dette er ikke riktig. De har nok glemt deg. Hender legen glemmer å sende rekvisisjon. På sykehuset i elverum ringer vi gyn poliklinikk, men kan jo være annerledes andre steder. Ring sentralbordet å hør du!
mamma i juli Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 Takk - jeg skal prøve å få ringt med en gang! Klem
mamma i juli Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2007 Det var en feil ja... Sykehuset hadde ikke mottatt noen papirer.... Og ringte legen... og han hadde glemt å sende dem inn. Tusen takk for tipset!
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har termin 19 juni og har enda ikke fått innkallelse til ul. Det er i elverum. Var hos legen i går så han skulle sende et purrebrev!!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 godt det ikke bare er min lege som glemmer. dog, tror min har mer somlet enn glemt. takk til jordmoren min som tok seg av dette. min hadde ikke søkt om fødeplass engang... hehe... god du fikk vite om dette da^^
nybakt_mamma Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 du er ikke den første. jeg måtte ring 2 ganger å mase på s.huset (i tønsberg) før jeg fikk time. å jeg vet at legen min sendte inn henvisning da jeg var til kontroll første gang. da jeg kom på ul var jeg i uke 21. da jordmora så på babyen så sa hun ...hmm jeg tror du er i uke 20. da var det godt å kunne svare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå