Mini&Meg Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Hvordan gjør man det med betaling? Betaler man før man får varen eller når man henter den eller hvordan er det? Får man pakken på døra eller må man hente den på posten/tollpost?
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 man overfører penger så sender de vogna. har akk bestilt derfra. har ik fått den enda. men regner med at den er sendt. har hørt MANGEsom har bestilt derfra så regner det som "trygt".
Mini&Meg Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. februar 2007 hvilken vogn har du bestilt? Har hørt før at han sender som gave, gjør han det nå og? men sjekker de så må man jo betale moms allikevel da
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Skal bestille fra han til våren,en Easy Walker Sky. Hans skrev i mail til meg at han sender den som gave,men blir den sjekket så må man jo betale.Tror det ikke er mer enn 200; det er snakk om;O)
Mini&Meg Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. februar 2007 moms er jo 25% så det kommer jo ann på hva varen koster.Oth koster 4300 så kommer 25% moms på det hvis den blir sjekket. Den 200 lappen tror jeg er et tollgebyr man må betale uansett.
milva76 Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg har kjøpt Bugaboo derfra. Hadde masse kontakt med John. Betalte vognen via Paypal. Moms og toll fikk jeg regning på et par måneder senere. Fikk den tilsendt som en kjempegave, men det hjalp ikke i forhold til toll og moms.Servicen ellers var veldig god. Det eneste som irriterte meg var at de på alle Bugabooer tar av rammenummeret på vognen. Jeg hadde bruk for dette da jeg kontaktet Bugaboo for å få nye hjul (kjøpte min før de nye svinghjulene kom). Lette og lette etter rammenummeret som de krevde. Til slutt klarte John å finne det i en oversikt hos dem. John har ringt og fulgt meg opp hele tiden, og jeg har følt at det var trygt å handle hos dem. Ville ikke vært engstelig for det. Jeg bestilte masse ekstrautstyr med, og varene ble sendt i flere pakker fordi de ikke hadde alt på lager ved bestilling. Han ga meg hele tiden oppdateringer på hva som var sendt, hva de ikke hadde fått inn osv. Syntes nesten at han ringte litt for mye!
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Skal kjøpe ny sportsvogn nå, er det mulig å få nettadressen av deg? Gjerne til flere nettbutikker også dersom du vet om noen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå