Gjest Skrevet 6. februar 2007 #26 Skrevet 6. februar 2007 Hepp!!! Så godt å se at det faktisk er en del over 30 her inne Føler det er så utrolig mange unge på forumene her... Er selv 30, blir 31 i år. Prøver på nr 1. Er i min 6 pp nå og begynner å bli rimelig utålmodig Hehe... Har EL denne uka, så satser på masse kos og sengeaktiviteter
Snuppa75 Skrevet 6. februar 2007 #27 Skrevet 6. februar 2007 Heisan ) Jeg er 31 år, og er såvidt igang med prøvingen, er i første pp. Har ingen barn fra før, men samboer'n og jeg ønsker oss veldig barn sammen ) Lykke til alle sammen ! ;o)
sineline Skrevet 6. februar 2007 #28 Skrevet 6. februar 2007 Hei dere! Er 30 jeg også og har prøvd å bli gravid veldig lenge. Er vel tre år siden p-pille slutt sånn ca. Da trodde jeg at det ikke skulle bli noe problem å bli gravid, men den gang ei... Nå er vi igang med utredning så vi krysser fingrene for at det bærer frukter etter hvert! Vi er sååååå klare for en liten en! Det nærmeste jeg kommer graviditet for øyeblikket er hunden min som har innbilt svangerskap om dagen... Krysser fingrene jeg også for at vi blir en stor 30+ gjeng på 1 trim snart!!
tyrjente76*mammatil2imars10* Skrevet 6. februar 2007 #29 Skrevet 6. februar 2007 ..og jeg er 30, blir 31 uæææ har vært prøver siden juni. trodde, som så mange andre, at dette skulle gå som smurt, men nei.. begynner å bli skikkelig klar nå altså!!!! ikm på valentines dag og greier..må jo bare gå bra det da;) lykke til alle sammen!!!
Suretær Skrevet 6. februar 2007 #30 Skrevet 6. februar 2007 er 32 og sambo 31. Prøver på førstemann og er i 8 pp nå. Trodde heller ikke at det skulle ta så lang tid, har el nå til helgen så da skal den bare sitte. Lykke til alle sammen, håper vi snart sees på 1.tri.
Petrine+Røver Skrevet 6. februar 2007 #31 Skrevet 6. februar 2007 Hallo alle sammen!! Jeg er også 30, blir 31 denne våren... Samboer "bare" 28 :-) Vi prøver på nr.1... har ikke vært veldig aktiv, men planlegger å satse hardere dersom det ikke er noe på gang denne mnd... har ikm ca 14/2.. Kjenner meg igjen i deres beskrivelser av det meste :-) Jeg sluttet på p-piller i oktober, og var veldig gira i starten... litt roligere nå, men allikevel utålmodig. Har også større humørsvingninger rundt el - for ikke å snakke om pms... stakkars sambo - bo med frøken konstant misfornøyd og sutrete... Vi var jo ganske så mange på 30+ så da kan vi jo følge hverandre... snart over i 1.tri :-) Lykke til alle sammen :-)
Siss75 Skrevet 6. februar 2007 #32 Skrevet 6. februar 2007 Hei! Jeg er 31, og sambo er 35. Vi har siden mai i fjor prøvd på vårt første barn, er inne i vår 10. pp nå. Litt frustrerende at det ikke gikk denne gangen heller når tanta kom sist, men nå prøver jeg å tenne håpet igjen. IKM 17. februar. Jeg har en stesønn på 9 år, men har veldig lyst på en bror eller søster til han! )
ersåspent Skrevet 7. februar 2007 #33 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er også 30+, nærmere bestemt 33. Prøver på vårt første. Gikk akkurat over i 12 pp så nå er jeg ganske lei hele prøvinga. Men lykke til alle sammen hyggelig å se at vi er så mange :-)
2 søte små:-) Skrevet 7. februar 2007 #34 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er også 30 år... Har prøvd i ett år nå, så begynner å bli litt utålmodig:-( Hadde en MA i oktober, så vet iallefall at jeg kan bli gravid. Håper også på hele 30+ gruppen skal over på 1 trimester så snart som mulig! Lykke til alle sammen!
Modesty Blaise Skrevet 7. februar 2007 #35 Skrevet 7. februar 2007 Heia. Jeg er 34 og min mann er 32. Vi prøver på vår første. Har holdt på siden november. Prøver ikke å stresse med å bli utålmodig da. Men det er det kanskje ikke noe poeng i å si her inn på BIM. Hadde vel ikke orket å henge her om jeg ikke var ivrig:-) Er beredt på at det kan ta litt tid. Ser at mange holder på en stund før det klaffer. Har en søster som har vært gjennom runder med prøverør, så jeg er ivrig etter å finne ut om dette går eller ei for å komme videre til neste base i så fall. Men jeg har fortsatt troen. Har IKM 16/2 og er fryktelig spent. Aurora:-)
Elizabeth-74 Skrevet 7. februar 2007 #36 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er også veldig utålmodig. Vil helst vite noe nå. Jeg er snart 33 og kjæresten min like gammel. Vi er inne i vår 1pp så vi kan egentlig ikke klage. Det er jo mange som har prøvd mye lengre. Hadde sannsynligvis el i helgen. Har ikm 16/2 jeg også. Når begynner symptomene å komme? Noen som vet.
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 7. februar 2007 #37 Skrevet 7. februar 2007 Jeg er:0) Er 31 år, har tre barn på 10, 6 og 1 år. Men har så innmari lyst på et lite punktum... Elsker unger over alt på jord:0)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 7. februar 2007 #38 Skrevet 7. februar 2007 Hei! Blir 31 år i april, gift og har en gutt på 1 år. Nordlænning! Prøvde på to tette, men hadde en SA rett over nyttår, og en EXU nå for litt over ei uke sia. Tanta meldte sin ankomst i går, og vi satser på en stabil syklus, selv med bare en eggleder.. Har prøvd aktivt siden august og er nå inne i 7.pp..... Lykke til alle sammen!
2 fine små Skrevet 7. februar 2007 #39 Skrevet 7. februar 2007 34 år her, lykkelig samboer og foreldre til skjønn liten 2,5åring. Klar for en til og gjerne to kjappe, for den saks skyld! Synes jeg har lært mye fint her inne, og har satt stor pris på oppbacking de få gangene det har vært naturlig å søke det her inne. Mange kunnskapsrike og flotte jenter her inne synes jeg. Blir gravid, men har mistet noen ganger, alltid i uke 4/5.
Endelig mor til 2<3 <3 <3 <3 Skrevet 7. februar 2007 #40 Skrevet 7. februar 2007 hei. jeg blir 32 i juni, mannen min blir 38 i mars. vi er inni vår 23 pp, ganske leie. vi har en lillemann på 2 år 4 mnd. ville gjerne ha to tette, men den gang ei. godt at det finnes mange som er 30+ :-)
Kongenpåhavet Skrevet 7. februar 2007 #41 Skrevet 7. februar 2007 Synd å si det....men det er en trøst å se at vi er flere i samme båt her:-) Jeg er 31 år og sambo 30, er inne i 3 pp. Vet det ikke er såååå lenge, men hver måned føles som ett vondt år..hehe. Har aldri vært gravid før (har ikke prøvd heller), og jeg er sååååå nervøs for at jeg ikke kan bli gravid!! Hadde jeg visst at jeg iallfall kunne bli gravid så hadde jeg sikkert slappet litt mer av...men det går ikke:-) Håper det ordner seg for alle her inne! LYKKE TIL ALLE SAMMEN;-)
magedans Skrevet 8. februar 2007 #42 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er 30, førstegangsprøver, 2 pp og har overrasket meg selv med å bli lettere nevrotisk hva gjelder ALT som har med befruktning og graviditet å gjøre....så suser rundt på sidene her og leser...
Elizabeth-74 Skrevet 8. februar 2007 #43 Skrevet 8. februar 2007 Jeg blir 33 i april og er førstegangsprøver. Vi er i 1pp så vi har ikke prøvd så lenge. Men jeg er så redd for at vi ikke kan få. Det hadde jo vært greit å vite. Tok en el test på fredag. Den slo ut. Så da var det jo bare å kjøre på hele helgen. Så nå blir det spennende å se. Tiden går så alt for sakte. Som jeg har sakt tidliger, så fikk jeg stikninger i brystvortene i går men i dag kjenner jeg ingen ting. Har en rar følelse i magen. Men vet ikke om det bare er fordi jeg har drukket kaffe og spist. Skal ha ikm 16. febr mest sannsynlig. Gikk to dager over forrige gang.
Dizzie_mortil3 Skrevet 8. februar 2007 #44 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er 33 og prøver på nr 2...har IKM på søndag og har bestemt at jeg IKKE skal teste før den datoen....det skal bli en prøve på viljestyrke!!
Mams`n & Lillegutt & Lillevenn Skrevet 8. februar 2007 #45 Skrevet 8. februar 2007 Heisan! Trøndelag kaller! Jeg er 32, vel innrømmer at 33 er veldig nært,...... Samboer er like gammel...ung. Slutta på pilla aug-05, gravid i mars-06, sa mai-06 og thats it! Har nå kontaktet lege, og skal dit i mars. Har vært mange tøffe tider, og mange nedturer. Nå har jeg sluttet å telle pp`er, EL, TR etc. Blir bare deppa av det. Håper vi "gamle damer" kan opprettholde "klubben" vår!
Nutmeg Skrevet 9. februar 2007 #46 Skrevet 9. februar 2007 Hei igjen:) Vi er jo mange jo! Koselig:) Hvordan står det til med dere? Noen som skal noe koselig i helgen? Jeg skal for det meste jobbe (overtid). Ikke så koselig. IKM i går, men ingen tr! Spennende:) Føles som hun dukker opp straks, men så lenge hun holder seg unna er det jo håp:) Den værste pms-orkanen har gitt seg, så nå er det jo mulig å være sosial igjen uten å måtte holde igjen slik at man ikke biter folk i anklene...... Ha en super helg alle sammen, og lykke til med babyprosjektet:)
Måånestråle Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #47 Skrevet 9. februar 2007 Jeg ble også imponert over hvor mange vi er. Av og til synes det som om det er mest unge damer her inne, men nå føler jeg meg veldig hjemme! Jeg skal gå på ski og så skal jeg i bursdag i helgen, så jeg gleder meg masse! Og siden jeg ikke tror jeg er gravid heller (fint lite symptomer å spore, ikm onsdag/torsdag i neste uke) så skal jeg kose meg med vin. Denne pp er jeg ikke gravid til det motsatte er bevist, i motsetning til tidligere... Så utrolig spennende at det ikke er noen TR i sikte da, Nutmeg! Det er jo mange som sier at det eneste symptomet de har er at det føles som om TR er på vei hvert øyeblikk! Nå håper jeg tanta har vett til å holde seg unna på ordentlig!! Krysser alt jeg har av fingre, armer og bein for deg! Lykke til med jobbingen i helgen, må prøve å kose deg LITT selv om du skal jobbe!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 9. februar 2007 #48 Skrevet 9. februar 2007 Vil være med jeg og... Bare så glad for at det var så mange her for jeg har liksom følt meg litt gammel.. Er 32 og det er samboern og. Har hver vår fra før,min på 7 og hans på 6. Gutta ønsker seg nå småsøsken og tiden er vel snart inne for det. Hadde ma nå i januar,11 uker og venter nå på mens for å prøve på nytt. Veldig spennende,veldig skummelt. Håper jeg flyr fort over til første trinn,trivdes veldig bra der altså..
Oktobernurk:-) Skrevet 9. februar 2007 #49 Skrevet 9. februar 2007 >Hei! Jeg er 36 år, og har nå oppdaga at jeg skal bli mamma til nr. 3. Flytter nok over til 1. semester nå...
skunkenblomst Skrevet 11. februar 2007 #50 Skrevet 11. februar 2007 Hei alle sammen, Jeg vil gjerne henge meg på selv om jeg ikke helt kvalifiserer til 30+, men jeg ble bare så glad for å se så mange på omtrentlig samme alder. Følte meg også gammel her inne. Jeg er 29 og blir 30 om ikke alt for lenge:) samboeren min er 37. Vi prøver på vårt første barn. Er vel nå i 3 pp men har hatt en SA tidligere i uke 7. Forrige pp testet jeg svakt pos 3 dager før IKM men fikk IKM til vanlig tid allikevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå