Måånestråle Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 Vi hadde en veldig hyggelig 30+ tråd her inne for en stund siden, og nå synes jeg det hadde det vært gøy å ta en oppdatering på temaet. Hvem er dere 30+ -jenter?
Måånestråle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. februar 2007 Må kanskje begynne med å presentere meg selv... Jeg er 30 år og vi prøver å få en baby til å bosette seg inne i magen min. Har ingen barn fra før. Er inne i min 4. pp, har ikm i uke 7, og har faktisk blitt mindre stressa på å bli gravid etter hver pp. Første pp var jeg helt på tuppa og hadde tusen symptomer, men de stammet vel helst fra p-pille-slutt. Nå ser syklusen ut til å være godt i gjenge og symptomene har roet seg. Gleder meg veldig til den dagen jeg tester positivt. Tror det blir en helt surrealistisk opplevelse!! Hi hi!
Pantermama 13.11.07 Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er 36, har to eldre barn og vi prøver nå å lage en liten attpåklatt
yummym Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er 33 (snart 34) og prøver jeg også. Er på 10pp, begynner å bli litt oppgitt nå. Har en nydelig sønn på 2 som jeg gjerne vil ha småsøsken til snart...
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 6. februar 2007 #5 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er snart 32. Vi har en liten gutt fra før på 1 år og nå prøver vi oss på nummer 2 (5 pp)!
Linus i svingen Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er 30 år og er inne i min 9 pp. Jeg har en skjønn gutt på 6 år som så innderlig ønsker seg søsken:) Nå håper jeg snart at spire sitter......
To tupper Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er 31 og vi prøver å få småsøsken til tullemor på 2 år og 8 mnd. Hadde vært greit å få det til snart da vi kanskje kunne tenke oss enda flere før vi blir for gamle. Er i vår 8 pp. Har IKM torsdag 8 og da håper jeg spiren sitter som et skudd. Holder med deg i at man blir mindre og mindre stresset for hver pp som går forbi, men man blir også mer og mer oppgitt hver mnd spiren ikke har satt seg. Lykke til jenter!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er nå inne i deg året jeg blir 31, samboer har nettopp fylt 35. Vi prøver på vårt første barn sammen, men han har et fra et tidligere forhold.
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #9 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er 37 og har ingen barn fra før. Jeg var gravid i høst, men mistet dessverre midt i svangerskapet pga en sjelden sykdom hos barnet.
Datcha Skrevet 6. februar 2007 #10 Skrevet 6. februar 2007 Hei der jenter. Jeg er i mitt 31 år og vi prøver. Vi er nå i 18pp og var hos legen i går for å henvises videre til gynekolog. I første omgang privat. Vi er begge testet, jeg har EL og han har god sæd. Men nå er det UL osv. håper jeg. NÅ er jeg litt utålmodig...... Men denne måneden ved god mot. PS: holder til i Oslo området. Håper å få være med videre i denne tråden.
TussiLussi Skrevet 6. februar 2007 #11 Skrevet 6. februar 2007 Hei ! Blir 35 i sommer, har ei jente på 7 og gutt på 5. MA i september og håper dette er måneden min :-) IKM den 5. og ingen tante på besøk enda.... Gift og bor på Hedmarken.
Nutmeg Skrevet 6. februar 2007 #12 Skrevet 6. februar 2007 Hei! 31, både jeg og sambo:) Har siden juni (eller var det juli?) prøvd på vårt første barn. Ingen av oss har barn fra før. Holder til på Østlandet. IKM på torsdag, men kjenner at jeg er en smule pms i dag (hvor langt ned kommer den surleppa egentlig?). Tr er nok på vei. Hyggelig at vi er flere på samme alder:) Måtte vi snart komme oss over til 1.trim, hele gjengen:)
Gjest Skrevet 6. februar 2007 #13 Skrevet 6. februar 2007 Hei ) 30 her også...fortsatt i 9 dager til....hhhhmmmm Mannen min er 37, og jeg er vel nesten mest stresset på hans vegne, og at jeg har veldig lyst på en spire i magen igjen. Det er så deilig! Lillemor er 17mnd, og elsker babyer, hun lyser av stolthet når hun får sitte med sin nye venninne på fanget. ÅÅÅÅÅååååååååååååhhhhhhhhhhhhh....babysyk.....har vært det i over 7pp, og ikm er neste uke og tr på vei kjenner jeg..... bittelitt for mye hormoner om dagen. Neste måned. DA skal jeg hvertfall over til 1 trimmen ) Lykke til alle sammen )
Måånestråle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. februar 2007 Det hadde vært supert med en stoooor 30+ koloni inne på 1. trim om noen få uker! Kjenner til de der pms-symptomene, Nutmeg. De har blomstret noe voldsomt hos meg etter at jeg sluttet på pillene i oktober. Har hatt få plager både med pms og TR så lenge jeg gikk på piller, og merker stor forskjell! Nå håper jeg bare at jeg ikke må gå rundt og surmule jevnlig i så veldig mange måneder til...! Krysser fingrene for at det ikke er pms som plager deg denne gangen..! Lykke til!
Elizabeth-74 Skrevet 6. februar 2007 #15 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er 32 år og er i 1pp. Skal har ikm neste fredag, så dette blir spennende. Trodde først at jeg var gravid. Hadde mange symptomer. Har egentlig litt enda, men har tatt test og alle negative. Men syns at jeg har fått litt mage. Og føler vel egentlig ikke at jeg har spist mye eller usunt for å bli større. Men det er vel bare en ønske tenkning at jeg er gravid. Får vente i spenning til neste uke. Tiden går så alt for sent. Elizabeth
Nutmeg Skrevet 6. februar 2007 #16 Skrevet 6. februar 2007 Bra jeg ikke er den eneste. Jeg har da blitt et pms monster etter pilleslutt, og TR kommer ALDRI når hun skal. Savner faktisk pillene jeg (neppe rette forumet å komme med slike innrømmelser;), hadde mer kontroll da jeg gikk på dem. Men, noe skal man ofre, og det er jo ikke for evig! Så lenge sambo holder ut med pms-dragen sin er jo alt i orden:) NEI til videre surmuling, JA til flytting til 1.trim!
Måånestråle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 6. februar 2007 Hei Elizabeth! Du har rett i at tiden går innmari seint i uka før ikm, og det er helt utrolig så mange symptomer man synes man har. Jeg har hatt innbilt svangerskap et par ganger allerede, og er bare i min 4. pp! Men jeg håper dine symptomer er ekte vare, og krysser fingrene for en positiv graviditetstest snart! Lykke til!
Elizabeth-74 Skrevet 6. februar 2007 #18 Skrevet 6. februar 2007 Ja, det irriterer meg at jeg ikke bare kan godta at en test er negativ. Men så begynte jeg å tenke at kanskje medisinene mine gjorde det slikt at en test ikke slo ut. Men det er vel bare en teit tanke. Jeg har jo ikke symptomer fra denne pp for jeg hadde jo el i helgen. Så jeg får håpe at noen symptomer er mer tydligere i neste uke. Hvis jeg skulle være gravid vil jeg være ca 7 uker på vei. og det er vel ikke vanlig å ha mage da? Føler meg nemlig så gravid i magen og så blir jeg så svimmel. Spesielt når jeg legger meg om kveldene. Elizabeth:)
Lille Trille* Skrevet 6. februar 2007 #19 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er 32, og har ei datter på 20 mnd. Prøver på nummer to, og er nå i min 6. pp. Begynner å bli utålmodig, særlig siden vi fikk go'jenta vår på første forsøk. Men det virker som om det tar sin tid.... Og nå har jeg ikke IKM før i begynnelsen av mars, og det er jo en evighet til!
Måånestråle Skrevet 6. februar 2007 Forfatter #20 Skrevet 6. februar 2007 He he.. jeg savner faktisk også pillene, det var så utrolig praktisk!! Skulle ønske man kunne gå rett over fra p-piller til "bli-gravid-piller", og så "vips" så var man gravid. Uten å få PMS, uten å bli hissig rundt EL, og uten å gå rundt å kjenne etter masse innbilte symptomer før ikm. DET hadde vært noe det! Men jeg er i alle fall heldig som fikk stabile sykluser fra første pp. Må være veldig frustrerende å ikke ane når TR kommer. Da er det jo ikke så godt å vite om man har PMS eller om man bare har fått drage-humør?! Takk og lov for tålmodige menn som holder ut med pms-dragene sine!!
Mor til en stor og en liten Skrevet 6. februar 2007 #21 Skrevet 6. februar 2007 Jeg er 30,blir 31 i august. Har en nydelig sønn på 4 år fra et tidligere forhold og nå prøver jeg og min samboer på 31 å lage et lite søsken til ham. Er inne i 2pp,så vi er jo nettopp startet da,men kjenner jeg er ganske utålmodig allerede ;-) Venter ikm i midet av neste uke,så nå går vi bare spente rundt og venter......
Cmoi Skrevet 6. februar 2007 #22 Skrevet 6. februar 2007 Hei Jeg er 37 og er inne i 16 pp, 2 store jenter. Hadde SA for snart et år siden. Sambo er 32. Dette blir vår 1 sammen. Denne mnd er vår mnd, har el på valentinesday Det må bety noe. Lykke til alle sammen
~Roskva~ Skrevet 6. februar 2007 #23 Skrevet 6. februar 2007 Hei. Både jeg og sambo er 31, vi har vært sammen i elleve år, og prøver endelig på nummer 1 . Jeg mistenker at vi går inn i 3pp i dag, det kjennes sånn...
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 6. februar 2007 #24 Skrevet 6. februar 2007 heia.. jeg er 37 har to jenter fra før.. og prøver nå på en liten attpåklatt med ny samboer..:)inne i 8pp..
moki, har fått sin prinsesse! Skrevet 6. februar 2007 #25 Skrevet 6. februar 2007 hei! jeg blir 31 i neste måned! jeg og mannen min har to skjønne gutter på 5 og 3 år sammen, vi ønsker oss ei jente også før vi blir for "gamle"... Vet jo at det ikke er noen garanti for at jenta sitter denne gang, men tror nok at vi gir oss etter nr tre uansett kjønn, he,he! Dessuten vet jeg at det blir elsket enten det blir gutt eller jente. Men hadde jo vært litt kos med ei jente også da... Lykke til alle sammen har inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå