Anonym bruker Skrevet 6. februar 2007 #1 Skrevet 6. februar 2007 gutten min på 6 mnd...hoster...det pipper veldig i pusten hans,han høres tungpustet ut...han har 37,7 er det feber? bør jeg oppsøke lege?hva kan det være?
*guttemamma* Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 Ja, du bør ringe til legen din bare for sikkerhetsskyld. Kan være rs-virus. 37,7 er nok litt feber. Men hvis allmenntilstanden er bra og han ikke plages så er det nok ikke farlig. Men ring nå bare for å høre, så slipper du å gå å lure.
2 barnsmammaen Skrevet 6. februar 2007 #3 Skrevet 6. februar 2007 hei! Det kan også hende at det er falsk krupp,hvis det forverrer seg bør du ta babyen ut i kald luft eller i f.eks i et rom med damp(ta på dusjen på badet)Babyer med falsk krupp er veldig tungpustne,og får lettere puste i kald luft eller damp.Hvis det nlir skikkelig gale,behandler de det med astma spray tror jeg..Gjorde det da lillebroren min ble syk for 20 år siden.. Men uansett bør du ringe legen,eller evt legevakten.Legevakten kan gi deg mer svar enn ei som tar tlf på legekontoret. Men det kan også være et virus... Går nok helt sikkert fint!Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå