Gå til innhold

Stille på "modenprøver"-siden

Anbefalte innlegg

Syns det er svært stille på disse sidene for tiden. Hva skal vi finne på for å få litt liv her?

Hvordan er det med dere, alle sammen? El, symptomjakt, ikm? Er selv akkurat ferdig med el og går inn i dagene med symptomjakt. Spennende, men lange dager!

Skriv litt da, dere=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8106679-stille-p%C3%A5-modenpr%C3%B8ver-siden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Maritmora!

Da får du svar av meg...

Jeg har venter på IKM på fredag og håper at mensen blir borte. Sånn ca. minst ett år (hvem gjør ikke det?!)

Har mange rare symptomer. Supersvimmel, lettere kvalm, vonde pupper, stikkninger i magen, brun råmelk i puppene (hva det kan bety vet jeg ikke), humørsyk (må hele tiden si unnskyld til sambo) og har hatt neg. test i dag.

Svaret kommer vel i løpet av noen få dager!

Ha en fin dag og lykke til med symptomjakten din :-)

Jeg har besøk av TR, ikke den mest spennende perioden i syklusen. Forrige syklus var på 37 dager så hvis denne blir lik er det en stund til EL.

Hvis man skal se positivt på det kan jeg jo gå rundt å tenke at jeg allerede er inne i uke 1 av det som forhåpentligvis skal blir et svangerskap!

Hei Maritmora igjen!

Takk for det med "Lykke til", det hadde vært hyggelig med en ny graviditet.

Jeg skal ha mens på fredag som kommer, venter nå altså i spenning.

Jeg har to barn som går på skolen og vi prøver nå å lage en liten tredjemann/jente.

Har du barn fra før?

Tiden med TR er ikke den mest spennende tiden i syklusen, nei, men viktig å tenke positivt. uke en er jo ikke så verst det=)

Jeg har tre stor barn fra før,så det er nr fire og attpåklatten vi ønsker oss.

Har ikm om halvannen uke, ingen spes symptomer på hverken det ene eller det andre enda!

Annonse

Hei alle sammen.

Synes også det har vært stille her en stund, har selv vært borte i 2 uker.

Ble ferdig med TR i dag, så nå går vi en fin tid i møte, har EL på valentinesday, så det må jo bety noe:) Er i 16 pp nå, så vi har holdt på en stund. Håper det er magne som endelig får klaff denne pp. Ble spådd at jeg skulle bli gravid med gutt denne pp, får håpe det stemmer. Lykke til alle sammen.

Hei - så flott at du rister liv i oss.

Venter IKM en eller annen gang mellom søndag 11/2 og fredag 16/2. Har ingen tålmodighet med testing og har allerede begynt å teste selv om jeg vet at det er alt alt for tidlig. Tror jeg snart har brukt opp et middels statsbudsjett på billige-tester.no :-)

Enig- tror vi må skjerpe oss, hele gjengen:-))

Jeg er ferdig med EL, så nå går dagene sent.. har IKM 15-17 februar, så ennå en stund til sannhetens time... Har ikke begynt å jakte på symptomer ennå!

Stå på, dere som ennå kan påvirke resultatet :-)) - vi andre får håpe og drømme!

Mvh

Hei på deg, maritmora:))

Ja, her er det ikke mye som skjer for tiden..skjønner ingenting av denne kroppen lenger..

Er på dag 28 i dag og har både ELsmerter og menssmerter+ at syklusen er helt på bærtur, så jeg aner ikke når jeg venter mens eller noe..kjedelig!!!!

Men jeg fikk i hvert fall positiv ELtest på dag på søndag, så da er det bare vente å se om noe har skjedd:))

Er jo lov å håpe:))

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...