mai mammaen til to Skrevet 6. februar 2007 #2 Skrevet 6. februar 2007 vi har det ikke så kaldt da..- 1 her i dag--- men det syns jeg er kaldt..jeg har en sånn hjelm lue fra kiavat eller noe sånt..den er god og varn... hadde det vært - 14 tror jeg at jeg hadde tatt enda en lue under..hehe..
Tupsi Skrevet 6. februar 2007 #4 Skrevet 6. februar 2007 snuppa vår er 11mnd og vi går ikke ut når det er over -10 grader. Vet ikke hva som er riktig jeg men vil nødig at snuppa skal bli syk. Jeg personlig syns det er veldig kaldt når det er -10.Men det er meg da;-) Men ville ha hatt på en skikkelig tykk lue.
m-mamma Skrevet 6. februar 2007 #6 Skrevet 6. februar 2007 Da ville jeg i alle fall sørget for at lua var vindtett, og hatt en tynn lue under. Synes at ørene ofte ikke blir nok dekket.
pikabuu Skrevet 6. februar 2007 #7 Skrevet 6. februar 2007 Vi har d åsså så kaldt. Har på sånn finlandshette og ei strikka lua oppå dær igjenn. funka veldig bra i går.
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 6. februar 2007 #8 Skrevet 6. februar 2007 Noe med ull!!!! Hvis h*n blir svett gjør det ingen ting:) Og det er mye varmere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå